Svenna als dressuurpaard
Re: Svenna als dressuurpaard
Dit ziet er zeker weer super uit, ze is en blijft een plaatje hoor

Wow Eef, het ziet er echt super goed uit!
Ook een manier om je gewicht op je binnenbeen te houden, is om met de keertwendingen te kijken naar Svenna haar binnen achterbeen.
Dan heb je automatisch je gewicht op de goede plek
Succes in de M2, wanneer is je debuut?
Ook een manier om je gewicht op je binnenbeen te houden, is om met de keertwendingen te kijken naar Svenna haar binnen achterbeen.
Dan heb je automatisch je gewicht op de goede plek
Succes in de M2, wanneer is je debuut?
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Leuk dat je les van haar heb gehad ik ken haar dus van onze club, vroeger reed ze veel crossen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Svenna ziet er zoals gewoonlijk super uit Eef!
Ben ook erg benieuwd wanneer je M2 debuut is.
Wat Evelien ook zegt, goed over je eigen binnenschouder kijken, zodat je gewicht niet naar buiten valt.
Gaat vast goed komen in het M2!
Ben ook erg benieuwd wanneer je M2 debuut is.
Wat Evelien ook zegt, goed over je eigen binnenschouder kijken, zodat je gewicht niet naar buiten valt.
Gaat vast goed komen in het M2!
Dat is leuk, ik heb vroeger (20 jaar geleden) ook les van Renata gehad, bij Stad en Lande in Blaricum...later ook nog prive-les van haar vriend (geen idee of ze daar nog bij is).
Svenna ziet we weer super uit zeg! Ben benieuwd hoe het in de M2 zal gaan.
Svenna ziet we weer super uit zeg! Ben benieuwd hoe het in de M2 zal gaan.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Daar sluit ik me helemaal bij aan!Dreeke schreef:Kan niet anders zeggen dan dat ik dit een van de mooiste merries op FW vind
En ook nog eens een erg lieve merrie!
Ziet er goed uit Eef!
Veel succes straks in het M2