Heino in Wanneperveen
Re: Heino in Wanneperveen
Mooi om te zien elke keer weer. Alsof het gewoon zo hoort!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Heino is wel echt goed wit zeg, hihi 
Heerlijk dat ie het direct al zo goed oppakt! Dan heb je aan Bart natuurlijk ook een hele goede!

Heerlijk dat ie het direct al zo goed oppakt! Dan heb je aan Bart natuurlijk ook een hele goede!

- pjotr_nientje
- Contacteer:
We hebben Heino en Dhalene vandaag ook nog even gespot
Het eerste wat Peter riep toen we stopten, aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.....wat wit
Het trekt wel aan,want hij liep er direct op af toen we uitstapten

Het eerste wat Peter riep toen we stopten, aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.....wat wit

Het trekt wel aan,want hij liep er direct op af toen we uitstapten

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
zo die is goed wit zeg
erg mooi. en wat braaf is hij zo voor de 1ste keer!

Heino is écht wit..oke oke op zijn hoofd zie je nog speurtje dat het verdunning over isabel is, maar hij is wel echt mooi wit. En hij doet het super, gister heeft Bart m ons even aangespannen geshowd in de bak, alle knopjes zitten er op haha
En Dhalene doet het ook netjes
, mocht vandaag er al wat aan trekken en dat deed ze stoer!

Geluk is de vrucht van intens werk
Ben benieuwd hoe lang die zo stralend wit blijft hihi
Wat gaaf zeg, hij neemt het allemaal wel super makkelijk op zo te zien. Alsof hij het al jaren doet!
Wat gaaf zeg, hij neemt het allemaal wel super makkelijk op zo te zien. Alsof hij het al jaren doet!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
@ Jilly: hij staat onder de deken dus dat is wel handig om hem schoon te houden.
Vind hem erg positief veranderd, de laatste keer dat ik hem gezien heb was natuurlijk op de HK. Hij is nu echt lekker uitgedijt en gegroeid naar formaat Fjord.
Hij valt idd wel op, moet nog wel even wennen aan de nieuwe stuur techniek maar verder pakt hij het erg leuk op!
Duidelijk dat hij de knopjes onder het zadel ook al kent, met stelling en buiging.
Dhalene is dan ook duidelijk wat drukker en minder ervaren in het werk, maar ook die pakt het netjes op.
Vind hem erg positief veranderd, de laatste keer dat ik hem gezien heb was natuurlijk op de HK. Hij is nu echt lekker uitgedijt en gegroeid naar formaat Fjord.
Hij valt idd wel op, moet nog wel even wennen aan de nieuwe stuur techniek maar verder pakt hij het erg leuk op!
Duidelijk dat hij de knopjes onder het zadel ook al kent, met stelling en buiging.
Dhalene is dan ook duidelijk wat drukker en minder ervaren in het werk, maar ook die pakt het netjes op.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Gaaf!! Ik moet dan eigenlijk ook maar even langs wanneperveen binnenkort he!! haha
Super dat ze het zo goed oppakken!
Super dat ze het zo goed oppakken!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!! Hier glimmen we nog steeds van trots
En ja het is echt de 1e keer dat hij ervoor ging, maar we zijn al wel een hele tijd aan het oefenen geweest in de lange lijnen en een paar keer met de band erachter, en dat merk je toch goed.
@Esther: We hebben ook wel aan Bart gevraagd of het normaal was dat hij er zo mee weg reed en zelfs de weg op ging met ze. Het zag eruit alsof hij dat altijd doet, maar legde toch ook wel even uit dat dat toch echt het geval niet was. Maar wij hadden gewoon 2 brave exemplaren
En wat vond je nog an Hein vanmiddag?
@Bella: Er zitten idd wat mindere witte haren onder zijn voorpluk, knap dat je die gevonden hebt!! Maar zodra hij weer thuis is en weer geschoren wordt, zijn die ook weer weg. Die heeft hij enkel in zijn dikke wintervacht. Welke knopjes zitten er allemaal op?? Hopelijk alleen de goeie??
Bart gebruikt hem als showpaard dus, haha dat zal Hein niet erg vinden, die houdt daar wel van.
@Janna: Er zit idd enorm veel verschil tussen Hein op de hk en Hein nu, toen was het nog zo'n guppie. Maar ja, toen was hij nog geen 2. Jullie maken me wel nieuwsgierig hoor, ben erg benieuwd of er al verschil te zien is met dinsdag. Mss volgende keer foto's
Wel fijn hoor dat we zo een beetje op de hoogte gehouden worden, we willen over 1,5 week weer die kant op komen. Maar het is nu eenmaal niet naast de deur, en als je eenmaal gewend bent aan je paard in je achtertuin.........

En ja het is echt de 1e keer dat hij ervoor ging, maar we zijn al wel een hele tijd aan het oefenen geweest in de lange lijnen en een paar keer met de band erachter, en dat merk je toch goed.
@Esther: We hebben ook wel aan Bart gevraagd of het normaal was dat hij er zo mee weg reed en zelfs de weg op ging met ze. Het zag eruit alsof hij dat altijd doet, maar legde toch ook wel even uit dat dat toch echt het geval niet was. Maar wij hadden gewoon 2 brave exemplaren

@Bella: Er zitten idd wat mindere witte haren onder zijn voorpluk, knap dat je die gevonden hebt!! Maar zodra hij weer thuis is en weer geschoren wordt, zijn die ook weer weg. Die heeft hij enkel in zijn dikke wintervacht. Welke knopjes zitten er allemaal op?? Hopelijk alleen de goeie??

@Janna: Er zit idd enorm veel verschil tussen Hein op de hk en Hein nu, toen was het nog zo'n guppie. Maar ja, toen was hij nog geen 2. Jullie maken me wel nieuwsgierig hoor, ben erg benieuwd of er al verschil te zien is met dinsdag. Mss volgende keer foto's

Wel fijn hoor dat we zo een beetje op de hoogte gehouden worden, we willen over 1,5 week weer die kant op komen. Maar het is nu eenmaal niet naast de deur, en als je eenmaal gewend bent aan je paard in je achtertuin.........
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino doet het echt goed en hij beweegt mooi voor de wagen.
Maar wat is hij wit, als je de kleur niet zou kennen denk je dat de foto's overbelicht zijn.
Ik hou wel van aparte kleurtjes.
Maar wat is hij wit, als je de kleur niet zou kennen denk je dat de foto's overbelicht zijn.
Ik hou wel van aparte kleurtjes.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Yeeeehhh spookie doet het goehoeeeddddd. Krijg je hem nog wel terug van Bart??
Ik heb hem gisteren gemeet, maar heb hem alleen onder de deken gezien..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Eerste keer??????????????
Wat doet hij het netjes zeg!!
Wat zijn die fjorden toch een toppertjes hè
Wat doet hij het netjes zeg!!
Wat zijn die fjorden toch een toppertjes hè