Dj, unleash the beast
- Rosantjuh(L)banjer
Re: Dj, unleash the beast
heerlijk om hem weer zo blij en happy te zien. ik zou ook mijn hart hebben vastgehouden hoor.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
- kristelhans
Jeehj! Wat heerlijk!!! Vroeg of laat zou hij toch zo hebben gedaan..hou je niet tegen.. Heerlijk dat hij zich zo lekker voelt..geniet ervan, nogmaals, het is jullie gegund!
- rocky&moby
wat een leuke foto's, dat is wel even lekker na 14 weken stalrust.
Ze manen waren indd super mooi viel me op maar ja er moet natuurlijk wel gerold kunnen worden hihi.
Ze manen waren indd super mooi viel me op maar ja er moet natuurlijk wel gerold kunnen worden hihi.
geweldig, wie had dit gedacht! Kan me voorstellen dat je hem ff kneep!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Heerlijk Cin, dat je vent weer thuis is! Kan me goed voorstellen dat je oeh en ah zei, had ik ook gedaan denk ik, of het in mijn broek gedaan van angst. 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ongelofelijk zeg, om hem zo in actie te zien! Wie had dat maanden geleden gedacht, echt geweldig!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
over een blij paard te spreken. Die 3e foto is helemaal super. Kan me idd voorstellen dat je hem kneep. Moment zal toch eens moeten komen. Wat zal hij (en jij),blij zijn
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nobbygaard
Hij straal voor 100 % uit dat hij blij en gelukkig is. Dat doet je toch wel goed. Kan me ook echt voorstellen dat je de eerste paar minuten doodsangsten uit staat. Maar als je dan uiteindelijk ziet dat het goed gaat en dat hij er helemaal vrolijk van word, dan is die angst denk ik al snel verdwenen.
Het straalt echt van de foto's af dat hij dit ontzettend gemist heeft al die maanden. Geweldig om hem zo blij te zien maar kan me heel goed voorstellen dat je er nou zelf niet bepaald ontspannen bij hebt gestaan. Wij lieten een half uurtje geleden Celony even aan de hand voordraven voor de DA, die er was om te enten, om te laten zien dat het goed ging met hem en ik hield daarbij al mijn adem in, het zou toch niet toch nog niet goed zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jeetje Cindy, wat heerlijk om deze foto's te zien!
Ik heb destijds echt met kippenvel de foto's van de wond bekeken en de rest van je topic gelezen. Wat super om hem dan nu zo te zien genieten

Ik heb destijds echt met kippenvel de foto's van de wond bekeken en de rest van je topic gelezen. Wat super om hem dan nu zo te zien genieten

...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 

Wat fijn dat hij na die al die weken zijn ei kwijt kon en mocht!
Wat super dat je hebt doorgezet en dat je stoere man hier nu gewoon weer springend op FW staat!
Geniet ervan!
Wat super dat je hebt doorgezet en dat je stoere man hier nu gewoon weer springend op FW staat!
Geniet ervan!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Cindy+Uniek schreef:hij ging er natuurlijk af en toe wel doorheen of hinkte op 3 benen verder
maar ook de DA die vandaag kwam enten (gewoon uit schalkwijk, die ik verder altijd heb) zei ook dat het echt geen kwaad meer kon nu

- Cindy+Uniek
???Janine schreef:Cindy+Uniek schreef:hij ging er natuurlijk af en toe wel doorheen of hinkte op 3 benen verder
maar ook de DA die vandaag kwam enten (gewoon uit schalkwijk, die ik verder altijd heb) zei ook dat het echt geen kwaad meer kon nuals hij op 3 benen hinkt is dat niet goed lijkt mij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet blij zo zijn als Rian na zo'n nare zware periode de eerste keer weer buiten los mag en dan zo uit haar plaat gaat
. Snap best dat hij zijn ei kwijt moet maar zo ongecontroleerd. Maar goed, some people have all the luck.
ik heb bewust gebeld maandags omdat hij al zo gek deed op zaterdag in de stal toen we hem net thuis hadden en toen zeiden ze dat het echt niet erg was als hij even op 3 benen hinkte, want alles moet gewoon wennen dat hij het weer moet gebruiken..... er kan niks meer asfscheuren of verrekken nu zei ze
het was ook alleen het eerste half uur misschien dat hij af en toe wegsprong, nu staat hij gewoon rustig...
je laatste zin komt erg hard op me over, zal misschien niet zo bedoeld zijn, maar 'all the luck' ? ik zou met héél wat dingen graag met een ander ruilen, niet alleen op paardengebied.......
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Had niet gedacht dat je dit nog weer zou meemaken in het begin. Maar gelukkig! En snap dat het even eng was dat hij zo begon te springen. Maar aan de andere kant, zie liever dit dan een paard wat helemaal niets meer mag omdat hij misschien opnieuw een verwonding krijgt.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat een blij paard! Hij geniet er echt van he, dat hij weer kan rollen en gek doen.
Odette&Fenna
het is echt ongelofelijk, ik herinner me nog zo goed die eerste foto's en dan zie je dit blije paard uit z'n plaatje gaan. Ik kan me voorstellen dat je het behoorlijk benauwd hebt gehad toen je hem zo tekeer zag gaan, gelukkig kan er niks meer kapot gaan.
Ik ben echt hartstikke blij voor je dat je je mannetje weer thuis hebt
Ik ben echt hartstikke blij voor je dat je je mannetje weer thuis hebt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

wauw wat een prachtige stoere foto's zeg 

Ik zou het ook wel eng vinden om hem zo te zien gaan met dat been van hem.. Blijft toch even spannend..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
wooooow foto 3
wist niet eens dat paarden dat konden!

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6...

Wat super dat hij zo blij is, echt leuk om te zien
.
Foto 3 is wel echt geweldig hoor
.

Foto 3 is wel echt geweldig hoor

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie