ben je te boeken voor 13 januari ?

Hahaha, ik kom er wel bij staan met Anca hoor, als je wilt. Zolang het nog maar staan is. Mss dat ik in januari al wel mee kan stappen, zonder dat ik bijna wordt gelanceerd.Fabienne-Fotografie schreef:wat super!!
ben je te boeken voor 13 januari ?
Dank je wel Linda. De druppels hebben wel wat geholpen, maar vooral meer voor rust in d'r koppie gezorgd, althans dat is ons gevoel. Ik ben zelf ook rustiger geworden, reageer niet fel meer op haar. Nu de CK voorbij is, zijn we ook aan het kijken of we wat anders kunnen voeren, zodat ze ook geen bonk energie meer blijft. Het lijkt wel wat te helpen, gelukkig.Lindava1989 schreef:Wat ziet ze er toch weer sprekend uit Anca! Super!
En wat ontzettend jammer dat ze nogsteeds zo heet is.. Heb je inmiddels al een nieuw alternatief op het oog na de druppels? Ik hoop voor je dat er snel verbetering is want de winter komt er ook nog eens aan..
Verder zijn het zo te zien mooie fotos geworden zeg, zowel van jou als de bruid met Anca!Wat boft ze toch maar weer met zo'n paard onder dr kont met de fotos hihi
![]()
Waar zijn de foto's eigenlijk gemaakt? Erg gaaf met dat strandje.
Idd jammer, zeker omdat ze eigenlijk ook nog op het water keek, dus de zon daar nog op weerkaatste. De foto's zijn ook wat meer oranje ipv de gewone kleuren. En Dees is idd een mooie meid.Wiesje schreef:Erg mooie foto's.
Jammer alleen dat ze de bruid tegen de zon in laten kijken. Daardoor krijgt ze zo'n benepen gezicht, terwijl het volgens mij een mooie meid is. Ik vindt Anca bij haar ook wat rustiger ogen. Kan dat? Niet als negatief naar jou bedoeld hoor Suzanne, absoluut niet. En toen was ze natuurlijk ook al een tijdje aan het lopen denk ik?
Maar goed, dat is wat ik van de foto's zag en me opviel.