Alco doet ook nog eens wat.....
Re: Alco doet ook nog eens wat.....
Ducktape heb ik dus al geprobeerd, is ook een kwestie van minuten voordat hij dat heeft gesloopt.
Hij lijkt idd steeds meer op Zortin alleen is die wat kleiner en fijner gebouwd. Die heeft een lievere uitstraling, Alco is veel brutaler.
Ik ga het niet eens meer tellen hoeveel dekens hij nu al heeft gesloopt (ben bij de 17 gestopt, en dat was 1.5 jaar geleden)
Ik ben goed in multi tasken(of hoe je het schrijft) longeren met pessoa, zweep vasthouden en gelijktijdig foto's maken. (maar daar zijn mij vrouw voor)
Hij is nog steeds te vet maar dat kan ook niet anders, ik moet hem ergens tevreden mee houden en dat is eten. Maar die kilo's gaan er weer af, dat weet ik zeker.
Alco smaakt op het moment naar herthoornolie, antibijt geel flesje en sambal. Echt onwijs goor maar hij vreet gewoon door. Hij heeft nu weer een nieuwe op dus ik ben benieuwd hoe die er morgenochtend uitziet.
Als mijn deken morgen niet gevonden is dan gaan ze een oplossing zoeken. Ik wil gewoon een niewe. Dit deken was net een winter oud en heb ik alleen een paar keer gebruikt voor de wedstrijden met Zort. Ik heb hem laten reinigen om hem schoon in de kast op te kunnen bergen voor het volgende seizoen. Het is een bruin/groenig deken en dan bellen ze op of het geenn zwarte is. NEE die is het niet. Ja maar het is wel een Anky. Boeit mij niet , ik wil mijn deken.
Wordt vervolgd.(Ben benieuwd)
Hij lijkt idd steeds meer op Zortin alleen is die wat kleiner en fijner gebouwd. Die heeft een lievere uitstraling, Alco is veel brutaler.
Ik ga het niet eens meer tellen hoeveel dekens hij nu al heeft gesloopt (ben bij de 17 gestopt, en dat was 1.5 jaar geleden)
Ik ben goed in multi tasken(of hoe je het schrijft) longeren met pessoa, zweep vasthouden en gelijktijdig foto's maken. (maar daar zijn mij vrouw voor)
Hij is nog steeds te vet maar dat kan ook niet anders, ik moet hem ergens tevreden mee houden en dat is eten. Maar die kilo's gaan er weer af, dat weet ik zeker.
Alco smaakt op het moment naar herthoornolie, antibijt geel flesje en sambal. Echt onwijs goor maar hij vreet gewoon door. Hij heeft nu weer een nieuwe op dus ik ben benieuwd hoe die er morgenochtend uitziet.
Als mijn deken morgen niet gevonden is dan gaan ze een oplossing zoeken. Ik wil gewoon een niewe. Dit deken was net een winter oud en heb ik alleen een paar keer gebruikt voor de wedstrijden met Zort. Ik heb hem laten reinigen om hem schoon in de kast op te kunnen bergen voor het volgende seizoen. Het is een bruin/groenig deken en dan bellen ze op of het geenn zwarte is. NEE die is het niet. Ja maar het is wel een Anky. Boeit mij niet , ik wil mijn deken.
Wordt vervolgd.(Ben benieuwd)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
leuk weer eens Alco foto's en die foto's geven nu wel een goed beeld van hoe hij die dekens sloopt
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ziggy schreef: die foto's geven nu wel een goed beeld van hoe hij die dekens sloopt
Daar ben ik ook heeeel blij mee

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
nee zou ik ook niet zijn, ik wou dat ik een oplossing voor je had, maar ik zou het ook niet weten
Ik heb echt met je te doen

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

knappe man hoor! Ik vind t er netjes uitzien.
Ben benieuwd hoelang je deken t nog houdt, hihi.
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
wolkj schreef:knappe man hoor! Ik vind t er netjes uitzien.
De blauwe op de foto is overleden(die ga ik nog proberen te maken

Hij heeft nu weer een nieuwe op , zonder voorsluiting.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
je hebt toch van die speciale dingen die je om zijn hals kan hangen, zodat hij niet bij de deken kan? Zelfde idee als een kat/hond met een kap om?
Wel zonde van al die dekens.
Balen van je anky deken zeg.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Lovemischa schreef:je hebt toch van die speciale dingen die je om zijn hals kan hangen, zodat hij niet bij de deken kan? Zelfde idee als een kat/hond met een kap om?
Je hebt van die houten rekken maar dat vind ik wel heel erg sneu zeker met die dikke nek van hem. Hij heeft al een muilkorf en een antibijtkap omgehad maar zelfs daar krijgt hij het mee voorelkaar. Hij duwt met zo lang met zijn neus overal tegen aan zodat hij net een heel klein stukje kan pakken en dan is het zo gebeurt.
Ja , mijn ankydeken daar baal ik goed van maar ze zijn nog niet klaar met mij

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Alco ziet er goed ut en dat moelijk de hals uitleggen dat ken ik. Ik heb als tip gekregen om een balkje neer te leggen maar heb dat nog niet geprobeerd.
En met die dekens, de moed zou mij al in de schoenen gezonken zijn haha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Annemarie schreef:Alco ziet er goed ut en dat moelijk de hals uitleggen dat ken ik. Ik heb als tip gekregen om een balkje neer te leggen maar heb dat nog niet geprobeerd.
Zal ik eens iets heel slechts vertellen

Die heb ik nog nooit laten springen (wat slecht van mij) Zal toch eens een hindernis in de bak proberen te zetten.
Maar zijn deken was nog heel, wel wat hapsporen maar zeker nog heel.

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Oooo, heeft Alco nog nooit een balk van dichtbij gezien??
Misschien wel een leuk nieuw iets om met hem te gaan doen. Als je tenminste hindernismateriaal hebt. Ik heb het nog niet maar zou het heeeel graag hebben
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ja weer eens Alco foto's! Is en blijft een knappe vent. Al meer bekent over je Anky deken?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Anouska schreef: Al meer bekent over je Anky deken?
Nou en hoe

Ik ben er vanochtend geweest met mijn schoonmoeder(mag nog geen auto rijden) omdat ze gebeld hadden dat ze een ZWARTE (en ik had duidelijk gezegd dat ik GEEN zwarte had) Anky van dezelfde maat hadden liggen, of ik even wilde komen kijken.
Nou, dat was hij dus niet!!!!!
Maar het arme kind kon ook geen oplossing bedenken omdat de baas met vakantie is (is toch ook altijd zo) en Jan die er ook van wist was vrij vandaag.
Dus conclusie: wij zijn daar voor jan l*l naar toe gereden.

Dinsdag is Tom (eigenaar) weer terug en hij moet het gaan oplossen.
Ik ga niet weg voor ik een nieuwe heb.

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik kijk net in de bak, loopt die rotzak ZONDER deken.
Het is toch knap zoals hij uit zijn dekens kan stappen.
Dit was een deken wat aan de voorkant was dicht gestikt met bilkoorden en staartband en 2 buiksingels.
En hij stapt er zo uit.

Het is toch knap zoals hij uit zijn dekens kan stappen.
Dit was een deken wat aan de voorkant was dicht gestikt met bilkoorden en staartband en 2 buiksingels.
En hij stapt er zo uit.

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
update deken: nog steeds kwijt.
Kwamen dus aanzetten met die zwarte en die is het niet.
Niemand die daar een beslissing mag nemen dus dinsdag wordt ik door de eigenaar teruggebeld(ben benieuwd)
Krijgt dus nog een staartje.
Kwamen dus aanzetten met die zwarte en die is het niet.
Niemand die daar een beslissing mag nemen dus dinsdag wordt ik door de eigenaar teruggebeld(ben benieuwd)
Krijgt dus nog een staartje.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.