Rara...wie zou het toch kunnen zijn....
Re: Rara...wie zou het toch kunnen zijn....
Gefeliciteerd Peter en Janine! Volgens mij is dit het rode veulentje dat een van de kinders het liefst ook mee naar huis had genomen toen wij op een menavond waren
. Harstikke leuk voor jullie!

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Leuk hoor, gefeliciteerd!
Hopelijk is dit wel de goede keuze, jullie hebben immers nog een paar jaar om met Cindy goed te oefenen en lessen enzo.
Wel vind ik de keuze voor een veulen wanneer je afhankelijk bent van opfok zo zonde voor je portemonnee
. Wanneer het dan 3 jaar is heeft het altijd zoveel gekost en moet je nog maar afwachten of ie leuk geworden is...
Hopelijk is dit wel de goede keuze, jullie hebben immers nog een paar jaar om met Cindy goed te oefenen en lessen enzo.
Wel vind ik de keuze voor een veulen wanneer je afhankelijk bent van opfok zo zonde voor je portemonnee

Gefeliciteerd met deze leuke rode man!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik ben het wel met Ellen eens, een veulen blijft gokken en je moet ze eerst nog maar eens 3 jaar "heel" zien te houden. Dan komt er nog een periode van het inrijden en of er dan nog de klik is (kijk maar naar mij en Coentje).
maar het neemt niet weg dat het onwijs leuk is een veulen. Het duurt alleen nog zo lang.
maar het neemt niet weg dat het onwijs leuk is een veulen. Het duurt alleen nog zo lang.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Tja de keuze voor een veulen heb ik natuurlijk ook gemaakt. Inderdaad je bent een hoop geld voor ze oud genoeg zijn en het is maar de vraag of je ze gezond op die leeftijd krijgt. Het is natuurlijk maar net wat je zelf belangrijk vindt en ik vind het niet zonde van portemonnee. Ik geniet net zo goed van de verzorging en de dingen er omheen als van het rijden. Dan kan je je afvragen of het dan "weggegooid" geld is, voor mij is dat bijvoorbeeld niet zo.
Morgan!! 

Dat vind ik ook zeker niet.
Ik kies ook voor veulens en dan wachten tot ze aan het rijden toe zijn.
Maar ik kan me voorstellen dat ze ook graag een keer samen willen rijden of zo.
Ik kies ook voor veulens en dan wachten tot ze aan het rijden toe zijn.
Maar ik kan me voorstellen dat ze ook graag een keer samen willen rijden of zo.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst..wat een snoep-toffee 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nee precies. En zelfs als je dan toch nog geen klik blijkt te hebben heb je er toch voor gezorgd dat dat diertje een prima "jeugd" heeft gehad met een goede opleiding.Marijke_ schreef:Tja de keuze voor een veulen heb ik natuurlijk ook gemaakt. Inderdaad je bent een hoop geld voor ze oud genoeg zijn en het is maar de vraag of je ze gezond op die leeftijd krijgt. Het is natuurlijk maar net wat je zelf belangrijk vindt en ik vind het niet zonde van portemonnee. Ik geniet net zo goed van de verzorging en de dingen er omheen als van het rijden. Dan kan je je afvragen of het dan "weggegooid" geld is, voor mij is dat bijvoorbeeld niet zo.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
En ook met een ouder paard waar je wel al "echt" wat mee kunt doen kan die klik er in eerste instantie wel zijn maar dan toch om wat voor reden dan ook verdwijnen. Dat hebben Janine en Peter natuurlijk ook ervaren met Gerrit. Ik kan me de keuze wel voorstellen, Janine heeft ontzettend veel met Cindy die ze ook al vanaf veulen heeft. Al geven ervaringen uit het verleden natuurlijk nooit garanties voor de toekomst. Daar ben ik me ook heel erg van bewust.
Morgan!! 

gefeliciteerd, waar komt hij vandaan?
ik vind de keuze voor een veulen erg goed, ik heb eerder al beleerde en makke paarden gekocht, haakon was mijn 1e veueln, nog nooit jong paardje opgevoed, keek r beetje tegen op maar moet eerlijk zeggen dat het me super is mee gevallen, al doende krijg je die klik ook wel, daarvoor hoef je r niet per se op te zitten, maarja t kost wat tijd en inspanningen, maar dan heb je ook wat en je weet.........time flies when you're having fun!!!!
ik vind de keuze voor een veulen erg goed, ik heb eerder al beleerde en makke paarden gekocht, haakon was mijn 1e veueln, nog nooit jong paardje opgevoed, keek r beetje tegen op maar moet eerlijk zeggen dat het me super is mee gevallen, al doende krijg je die klik ook wel, daarvoor hoef je r niet per se op te zitten, maarja t kost wat tijd en inspanningen, maar dan heb je ook wat en je weet.........time flies when you're having fun!!!!
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zoiets meende we al ergens gelezen te hebben jaMarijke_ schreef: Volgens mij is dit het rode veulentje dat een van de kinders het liefst ook mee naar huis had genomen toen wij op een menavond waren.

Zo zou Peter het ook hebben gezegd.Marijke_ schreef: Ik geniet net zo goed van de verzorging en de dingen er omheen als van het rijden.
Wij genieten ook van de kleine dingen erom heen en niet alleen zozeer het rijden.
Onze keuze is zeer bewust gemaakt!
Ik heb Peter ook al ins en outs verteld over het houden van een veulen en ook dat we dan voorlopig niet samen kunnen rijden ,maar hij/wij wil(len) dit heel graag!
Het is ook wat Marijke al zei, ik heb heel veel met Cindy (eigen gefokt veulen)
en dit is ook wat Peter wil.....een goeie band ermee opbouwen.
En natuurlijk zal het geen garantie voor de toekomst geven, daar zijn we ons ook zeker van bewust.
Annabel heeft het ook mooi verwoord in haar reactie,
@Carolinef; hij komt bij Bart vandaan uit Wanneperveen..soms gebeuren er dingen in het leven, die horen zo te zijn

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Gefeliciteerd met Garfield, we zullen goed voor hem zorgen de komende winter.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Heel veel plezier met Garfield, hij is echt leuk!
En ja zijn kleurtje...... GAAF!!!!
En ja zijn kleurtje...... GAAF!!!!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
wat een leukerd!gefeliciteerd met hem
is dit de Garfield van Rubis?
is dit de Garfield van Rubis?
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Jaaaahhh veel wijzere beslissing
Heel veel plezier met de kleine rooie man!!

Gefeliciteerd met jullie mooie rooie
Ik geniet juist meer van de verzorging dan van het rijden. Voldaan gevoel als de stallen weer schoon zijn en ze lekker gepoetstin de stal staan te eten. Rijden is een leuke bijzaak

Ik geniet juist meer van de verzorging dan van het rijden. Voldaan gevoel als de stallen weer schoon zijn en ze lekker gepoetstin de stal staan te eten. Rijden is een leuke bijzaak
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Mooi rood is niet lelijk
. Leuk hoor en leuk dat ie Gino gezelschap gaat houden. Partners in crime dadelijk
. Ook wel lekker denk ik om je de komende tijd met rijden met 1 paard bezig te houden.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Lovemischa schreef:Gefeliciteerd met jullie mooie rooie![]()
ja zo zie iik het ook, dag niet gereden is dag net zo fijn als de andere
Ik kan ook echt genieten van het kleine spul. Heb net even lekker bij Faay in de wei gezeten.
Je bouwt ook wel een fijne band met ze op als ze zo klein zijn.
Je bouwt ook wel een fijne band met ze op als ze zo klein zijn.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Precies Claudia, en dat is ook 1 van de redenen waarvoor we voor een veulen hebben gekozen.
@Yvonne6; dit is idd de Garfield uit Rubis
@Anita; daar twijfelen we absoluut niet aan
@Yvonne6; dit is idd de Garfield uit Rubis

@Anita; daar twijfelen we absoluut niet aan

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad