Lovemischa schreef:ze moest hier niet weg hoor, maar Reinou kon haar dichter bij huis krijgen. Zou ik ook gedaan hebben. Maar om mij had ze nog best mogen blijven, heb er wel van genoten en onze paarden ook
Ze heeft het ook echt geweldig gehad bij jullie, had haar gerust nog een jaar laten staan! Wist ook niet dat jaarlingen zo knap de winter door konden komen

alle lof voor jullie dus.
Kan me voorstellen dat het even wennen is met eentje minder in de wei. Maar voor Fatoush is het op stal wel prettiger denk ik, en voor jullie helemaal met uitmesten

Went snel genoeg weer. We moeten later maar eens met ze naar dezelfde keuring, of eens samen op pad. Lijkt me leuk om te zien of ze elkaar dan weer herkennen en hoeveel ze op elkaar lijken. Je bent ook altijd welkom om haar eens op te zoeken en ik kom zeker weer in Eexterzandvoort op bezoek. Eerst maar eens mijn scriptie afmaken
@ Lotte: ze staat nu bij Grietje op de wei. Het huis en het land (2ha) was van haar opa die vorig jaar is overleden. Ze gaan er stallen bij bouwen en een bak aanleggen. En als hun eigen huis in Kootstertille verkocht is, gaat het vervallen huisje daar plat en wordt er een nieuw huis gebouwd. Op de wei na is het nu dus een beetje een vervallen boel, maar als ik de plannen zo hoor wordt het er prachtig!
Toen we ze gister achterlieten, was Fin duidelijk nog erg op haar privacy gesteld, maar vandaag was het al helemaal goed! Ze kan al heel goed met Ezra en ook met Fresia gaat het stukken beter. Toen Grietje Ezra eruit haalde stond Fin alweer ouderwets voor het draadje onwennig te doen. Zit wel goed dus!