Cayleigh en Cos go bitloos voor de eerste keer

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Anita
Contacteer:

Re: Cayleigh en Cos go bitloos voor de eerste keer

Bericht door Anita » di 25 mei 2010, 10:03

Haha, op foto 11 kun je zo jouw arm weg laten shoppen door een handig iemand, dan springt ze toch alleen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » di 25 mei 2010, 10:38

Ziet er echt leuk uit.. Cos vind het ook allemaal prima!!
Zo zonder beugels is wel goed voor haar balans, mooi zo laten rijden!!
Dat koppie van haar, spannend, maar leuk!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nathalie

Bericht door Nathalie » di 25 mei 2010, 11:51

Ik heb er zelf nog niet mee gereden, hoop daar deze week tijd voor vrij te kunnen maken want ik ben erg benieuwd....Cayleigh merkte geen verschil.

Het is een LG Zaum (oftewel Glucksrad) en zoals ik de teugels nu heb zitten, werkt het inderdaad als een lichte hackamore, verzet je de teugels dan voor de kinriem, heb je bijv. een side-pull effect (en dat vind ik meteen 1 van de mooiere dingen aan deze optoming dat je het gemakkelijk verschillend kunt instellen, je kunt er zelfs nog stukjes bijkopen om er scharen aan te klikken)

Cayleigh rijdt hier idd zonder beugels (zonder rijlaarzen aan, zou ze ook echt niet met beugels mogen rijden)...ze wil ze er zelf liever aan (ze oefent vlijtig het lichtrijden nl.) maar het is zo'n gedoe met 5 keer beugelriemen omwikkelen en dan komt ze alsnog met de voeten in de beugels alleen maar tegen de zweetbladen aan (dan kantelen ze makkelijk en beschadigt het alleen m'n zadel :o ). We hopen binnenkort voldoende fondsen bij elkaar gescharreld te hebben voor een Barefoot kids (ze wil natuurlijk roze/bruin :P ), want dit zadel is natuurlijk ook veel te groot/breed en ze schuift er ook in...

Zag ook nog dat iemand vroeg hoe oud Cayleigh is, ze is 5 ("mama, ik ben lekker ouder dan Cos, dus Cos moet naar mij luisteren" ;) )
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Claudje

Bericht door Claudje » di 25 mei 2010, 18:43

Wat een heerlijk stel samen :)) Zo te zien is Cos relaxter dan mijn C'tje, daar zou ik niet zomaar een kind op zetten :=
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Nathalie

Bericht door Nathalie » di 25 mei 2010, 18:45

hehehe..hoe lang is jouw C'tje onder het zadel?

Ligt gewoon aan de lucht hier, want Casper van Wendy reed de derde keer ohz al met haar dochter van 8 in de manegeles! ;)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Plaats reactie