Mijn prins op mijn gele paard en meer foto's onder het zadel
Re: Mijn prins op mijn gele paard en meer foto's onder het zadel
Ik vind jullie een hele mooie combinatie! Het rijden ziet er netjes en vriendelijk uit.
Puntjes waar je op kunt letten zijn indd je benen aan je paard houden en recht zitten.
Puntjes waar je op kunt letten zijn indd je benen aan je paard houden en recht zitten.
Ziet er goed uit en je hebt prachtig tuig. Mn je hoofdstel vind ik supermooi staan!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Het ziet er erg mooi uit.
Wat heb je een ontzettend mooi hoofdstel en zadel, past goed bij elkaar met die bruine randjes.
Wat heb je een ontzettend mooi hoofdstel en zadel, past goed bij elkaar met die bruine randjes.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wauw wat heb je haar netjes aan het lopen zeg!!
Jullie gaan echt goed vooruit samen
Zadelproef dit jaar?
Jullie gaan echt goed vooruit samen

het ziet er echt goed uit!
ze zet haar achterhand er ook al lekker netjes onder.
ze zet haar achterhand er ook al lekker netjes onder.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Wat weer een onwijs leuke reacties 
Nick durft wel te paard, toen hij voor het eerst op Marga ging crosste hij er gelijk vandoor en heeft hij twee uur lang
ver voor me uit gereden. Ul was toen nog maar net onder het zadel, dus die kon Marga lang niet bijhouden
Ik ga
aanstaande zondag zelfs een buitenrit met Nick maken, hebben een paard gehuurd in Een.
Ik doe inderdaad wel wat gekke dingen met mijn handen, misschien moet Lotte wat vaker op mij komen timmeren
De bitringen zijn bij toeval klein, het is een heel fijn ongebroken trensje met tongboogje en ik heb hem nog niet met
grotere ringen gezien. Ik rijd ook met een dubbel gebroken onderlegtrens, Keet heeft niet echt een grote waffel
Mijn benen moeten er inderdaad beter aanblijven, de ene keer gaat het beter dan de andere. Ze is de laatste tijd weer
erg heet (en hengstig
) en het is wel echt een meisje meisje. Niet vervelend gelukkig, wel erg hips!
Ik ben niet echt klein, 1.74 en Keet niet extreem groot (1.47 gemeten als driejarige) Wel grappig dat het gemeld wordt,
gezien het feit dat Keet eerst zo'n dunne spriet was dat ik dacht dat ik er nooit op zou passen met rijden.
Haar staart zit er gelukkig weer helemaal aan, vond het echt heel erg dat hij toen afgevreten was
Was een lucky shot van Stedje op Marga als ik het zo hoor
Ik vind haar zelf ook super gelukt 
Mijn hoofdstel heb ik zelf bedacht en 'ontworpen'. Daarna heb ik hem in Engeland laten maken. Kostte even wat geld,
maar dan heb je ook wat. Hij is helemaal op maat gemaakt en passend bij mijn zadel
Zadelproef moet ik nog even zien, we gaan eerst Fjordsport eens proberen
Ik heb me opgegeven voor B dressuur en
B springen in Hoornsterzwaag. Vind het nu al spannend!

Nick durft wel te paard, toen hij voor het eerst op Marga ging crosste hij er gelijk vandoor en heeft hij twee uur lang
ver voor me uit gereden. Ul was toen nog maar net onder het zadel, dus die kon Marga lang niet bijhouden

aanstaande zondag zelfs een buitenrit met Nick maken, hebben een paard gehuurd in Een.
Ik doe inderdaad wel wat gekke dingen met mijn handen, misschien moet Lotte wat vaker op mij komen timmeren

De bitringen zijn bij toeval klein, het is een heel fijn ongebroken trensje met tongboogje en ik heb hem nog niet met
grotere ringen gezien. Ik rijd ook met een dubbel gebroken onderlegtrens, Keet heeft niet echt een grote waffel

Mijn benen moeten er inderdaad beter aanblijven, de ene keer gaat het beter dan de andere. Ze is de laatste tijd weer
erg heet (en hengstig

Ik ben niet echt klein, 1.74 en Keet niet extreem groot (1.47 gemeten als driejarige) Wel grappig dat het gemeld wordt,
gezien het feit dat Keet eerst zo'n dunne spriet was dat ik dacht dat ik er nooit op zou passen met rijden.
Haar staart zit er gelukkig weer helemaal aan, vond het echt heel erg dat hij toen afgevreten was

Was een lucky shot van Stedje op Marga als ik het zo hoor

Mijn hoofdstel heb ik zelf bedacht en 'ontworpen'. Daarna heb ik hem in Engeland laten maken. Kostte even wat geld,
maar dan heb je ook wat. Hij is helemaal op maat gemaakt en passend bij mijn zadel

Zadelproef moet ik nog even zien, we gaan eerst Fjordsport eens proberen

B springen in Hoornsterzwaag. Vind het nu al spannend!

Ereplaatsje voor

Jullie gaan écht goed zeg, zo knap! Leuke foto's trouwens van Nick te paard!
Waar heb je dat bit vandaan? Ik ben nog steeds op zoek naar een fijn bit voor Hay met kleine waffel..
Waar heb je dat bit vandaan? Ik ben nog steeds op zoek naar een fijn bit voor Hay met kleine waffel..
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hij is te koop bij Equimatch.nl
Heb net ontdekt dat ze eenzelfde mondstuk ook bij Agradi hebben, met wat grotere ringen.

Ereplaatsje voor