Hier is hij dan
Re: Hier is hij dan
Hij rijd echt heerlijk!!
Verder is een super mooie wagen,en Imka liep er heerlijk voor,al moest ze wel even wennen dat er nu ook geremd kan worden haha..
Verder is een super mooie wagen,en Imka liep er heerlijk voor,al moest ze wel even wennen dat er nu ook geremd kan worden haha..
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Mooie wagen Nancy! Daar ga je vast een hoop plezier van hebben.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- nancy imka
@ Viv, ik heb geen idee naar mijn idee zat het goed zo. De lamoen heb ik er zo bij gekregen want het paste in zn geheel niet in de trailer hoe we hem hebben opgehaald.
@ Cindy, ja ze is onwijs afgevallen! Je voelt nu zelfs bijna ribbetjes
@ Marije, Imka was wel wat drukker op de terug weg maar ik zat er niet zo gespannen bij als bij Hosta hoor hihi. Dat was je ziet is trouwens ook al op de terug weg!
@ Antia, pff het valt niet mee om erop te komen! Maar via de bijrijders plaats lukt het me wel en anders word het een krukje mee nemen (oud wijf voel ik me dan hihi)
Bedankt iedereen voor de leuke reactie's! Ik ben onwijs blij met mn kar!
En ik denk idd dat er eerst een groter paard voor gelopen heeft want we hebben die lamoenen ook moeten inkorten. Naar mijn idee zaten die lichtogen ook wel raar ja. Maar ik weet niet zo goed hoe het anders moest en Imka liep prima! Ik ga eerst eens bekijken of hij andersom moet
@ Cindy, ja ze is onwijs afgevallen! Je voelt nu zelfs bijna ribbetjes
@ Marije, Imka was wel wat drukker op de terug weg maar ik zat er niet zo gespannen bij als bij Hosta hoor hihi. Dat was je ziet is trouwens ook al op de terug weg!
@ Antia, pff het valt niet mee om erop te komen! Maar via de bijrijders plaats lukt het me wel en anders word het een krukje mee nemen (oud wijf voel ik me dan hihi)
Bedankt iedereen voor de leuke reactie's! Ik ben onwijs blij met mn kar!
En ik denk idd dat er eerst een groter paard voor gelopen heeft want we hebben die lamoenen ook moeten inkorten. Naar mijn idee zaten die lichtogen ook wel raar ja. Maar ik weet niet zo goed hoe het anders moest en Imka liep prima! Ik ga eerst eens bekijken of hij andersom moet
Misschien kun je nog eens overwegen om, net zoals ik heb gedaan, een opstapje er aan te laten maken. Word je klimpartij aardig wat gemakkelijker van.nancy imka schreef:@ Anita, pff het valt niet mee om erop te komen! Maar via de bijrijders plaats lukt het me wel en anders word het een krukje mee nemen (oud wijf voel ik me dan hihi)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooie wagen hoor!
Dat je er maar veel mooie uren mee mag beleven.
Dat je er maar veel mooie uren mee mag beleven.

Wat een super mooie wagentje zeg!
Imka staat er ook goed voor
Imka staat er ook goed voor

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'