Och wat een leuke katjes heb je daar! Zulk mooi spul! Spinner is echt helemaal gaaf!
Misschien beetje domme/achterhaalde vraag, maar woon je ondertussen al in je huisje en zo ja, hoe bevalt het?
Mijn huisgenootjes..
Re: Mijn huisgenootjes..
Ik woon er sinds juni vorig jaar..
Mijn moeder is erg bang voor katten en bij mijn ouders kon ik dus ook geen katten hebben..
Het bevalt erg goed, al moet ik soms nog steeds wennen.. Je bent altijd alleen en de paarden niet meer aan huis is het raarst..
Maar ik kan tv kijken wat ik wil, geen eten meer wat ik niet lust en niet meer elke dag aardappels, veel meer rijst en pasta..
Ik luister veel meer muziek, mijn ouders kijken altijd veel tv en ik mag 's avond graag muziek luisteren..
Het is wel relaxt al is het wel meer werk..
Mijn moeder is erg bang voor katten en bij mijn ouders kon ik dus ook geen katten hebben..
Het bevalt erg goed, al moet ik soms nog steeds wennen.. Je bent altijd alleen en de paarden niet meer aan huis is het raarst..
Maar ik kan tv kijken wat ik wil, geen eten meer wat ik niet lust en niet meer elke dag aardappels, veel meer rijst en pasta..
Ik luister veel meer muziek, mijn ouders kijken altijd veel tv en ik mag 's avond graag muziek luisteren..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een mooie huisgenootjes heb je
Gezellig he katten om je heen, vind ik heerlijk

Gezellig he katten om je heen, vind ik heerlijk

Mijn Piepje heeft dezelfde oogjes als Spinner!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Oe, ik loop dus wel erg achterEsther schreef:Ik woon er sinds juni vorig jaar..