Beer een jaar lang!
Re: Beer een jaar lang!
Leuk overzicht en de liefde straalt er vanaf!!
Jullie zijn echt een leuk duo!!
Jullie zijn echt een leuk duo!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een leuk overzicht! Hij is echt enorm veranderd! Hij wordt steeds knapper 
Veel plezier nog samen, en ik kijk natuurlijk uit naar de rijfoto's

Veel plezier nog samen, en ik kijk natuurlijk uit naar de rijfoto's

Leuk overzichtje zeg! Hij ziet er goed uit hoor, knappe Beer!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat leuk om te zien hoe 'kleine' Beer een grote Beer is geworden in een jaar tijd!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Een jaar alweer! Wat gaat dat snel he?!
Leuk overzichtje ook, hij is echt letterlijk een beer geworden
Enneuh geloof dat je je niet hoeft te verontschuldigen voor je gympies toen je er voor het eerst op zat hoor. Ik zat zonder zadel, zonder cap, zonder hoofstel,... en zo zijn er wel meer met mij geloof ik hihi.
Nog veel mooie jaren samen toegewenst!
Leuk overzichtje ook, hij is echt letterlijk een beer geworden

Enneuh geloof dat je je niet hoeft te verontschuldigen voor je gympies toen je er voor het eerst op zat hoor. Ik zat zonder zadel, zonder cap, zonder hoofstel,... en zo zijn er wel meer met mij geloof ik hihi.
Nog veel mooie jaren samen toegewenst!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- kristelhans
Bedankt voor alle leuke reacties! Hij is idd een hele vent aan het worden..ben ook zo benieuwd hoe hij het op de keuring gaat doen dit jaar! Is ie nog nooit geweest.. Hij is nog nooit echt op pad geweest, leuk!
hier is ie dan nog een keertje
Beer, en hij doet zijn naam eer aan kris
nog veel plezier met hem
Beer, en hij doet zijn naam eer aan kris
nog veel plezier met hem
Leuk overzicht Kristel.
Wat is hij toch veranderd, hij doet zijn naam nu echt eer aan.
Op iedere foto kun je zien hoe gek je bent op Beer, ben benieuwd naar al je rij foto's die gaan komen.
Wat is hij toch veranderd, hij doet zijn naam nu echt eer aan.
Op iedere foto kun je zien hoe gek je bent op Beer, ben benieuwd naar al je rij foto's die gaan komen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- Love_Jordy
haha wat een leuk overzicht!
'Hij ziet er echt goed uit joh! En foto 19 vindt ik echt geslaagd!
Hij is echt een clown volgens mij haha! Nog heeeeeeeeel veel plezier samen!!!
'Hij ziet er echt goed uit joh! En foto 19 vindt ik echt geslaagd!
Hij is echt een clown volgens mij haha! Nog heeeeeeeeel veel plezier samen!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- kristelhans
Foto 19? Die standfoto? Vind hem echt lelijk daar vergeleken met hoe hij er nu uit ziet!
Ik hoop dat die rijfoto's een beetje goed uitpakken ahah..en dat ik ze dan durf te laten zien. We moeten allebei nog veel leren en ik vind het best eng om rijfoto's te laten zien... Soms geeft het zo'n vertekend beeld!

- Love_Jordy
jaa foto 19! Daar vindt ik hem echt niet lelijk!! Ik vindt hem daar echt mooi hoor! Rijfoto's gewoon laten zien hoor! Dat verandert echt niets aan jou & beer!kristelhans schreef:Foto 19? Die standfoto? Vind hem echt lelijk daar vergeleken met hoe hij er nu uit ziet!Ik hoop dat die rijfoto's een beetje goed uitpakken ahah..en dat ik ze dan durf te laten zien. We moeten allebei nog veel leren en ik vind het best eng om rijfoto's te laten zien... Soms geeft het zo'n vertekend beeld!
Ben benieuwd! Wanneer komen ze

B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- kristelhans
Met een beetje mazzel komt die vriend morgen met zijn camera...dan vraag ik wel of hij er een hele boel wil maken! Zoek ik een paar mooie uit..heb eigenlijk helemaal geen rijfoto's...
geweldig overzicht Kristel, weet je wat er voor mij zo kijken uber duidelijk uitspringt; op elke foto met jou erbij zie ik een smile van oor tot oor, je bent heelmaal weg van je vriendje Beer, en terecht, o en........blondes have more fun he, niet vergeten!!!!
- kristelhans
Hihi, ja ik ben echt fan van Beer! Ik heb nooit door dat ik zo veel lach als ik bij Beer ben maar de foto's bewijzen het! Het is ook zo'n heerlijk ongecompliceerd dier! Vanmiddag weer lekker heen!
Soms denk ik wel eens; er is geloof ik niemand op FW die zoveel van haar paard houdt als jij van Beer. Ik vind het iedere keer weer prachtig om te lezen. Je liefde en enthousiasme voor Beer spat van iedere vierkante millimeter van het scherm af.
Alweer een jaar samen. Aan de ene kant nog maar zo kort maar aan de andere kant lijkt het al weer zo lang geleden dat Beer nog in Balloo stond en wij elkaar daar voor het eerst ontmoeten. En wat is ie veranderd in dat jaar. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring in Hardenberg.
Het is geloof ik al wel duidelijk maar ik heb genoten van je jaaroverzicht.
Alweer een jaar samen. Aan de ene kant nog maar zo kort maar aan de andere kant lijkt het al weer zo lang geleden dat Beer nog in Balloo stond en wij elkaar daar voor het eerst ontmoeten. En wat is ie veranderd in dat jaar. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring in Hardenberg.
Het is geloof ik al wel duidelijk maar ik heb genoten van je jaaroverzicht.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Ah Anita, wat lief dat je dat zegt! Jij hebt 'm in 't echt gezien dus jij kunt helemaal zien hoe hij veranderd is! Ik ben ook benieuwd! Jij bent er wel voor advies in Hardenberg he,hihi, vind het zo spannend allemaal! Ga je vast vaak om raad vragen voor die tijd
Heb net de afspraak bevestigd gekregen voor rijfoto's morgen met een echte camera haha dus ik ben heeeeel benieuwd! Hij is wel harig en vies maar ja..wel lekker echt dan!

Heb net de afspraak bevestigd gekregen voor rijfoto's morgen met een echte camera haha dus ik ben heeeeel benieuwd! Hij is wel harig en vies maar ja..wel lekker echt dan!
Wat een leuk overzicht. Beer is positief veranderd in de tijd dat hij bij jou is.
Odette&Fenna
- Rosantjuh(L)banjer
knappe beer en wat is hij veranderd zeg.. jullie zijn echt een super leuk team..!!
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Ik vind het ook zo leuk om jouw blije hoofd te zien!
Jullie zijn echt een heel leuk stel samen en het is erg leuk om te lezen hoe blij je met hem bent.
Ik wens jullie nog héél veel fijne jaren verder!!
Jullie zijn echt een heel leuk stel samen en het is erg leuk om te lezen hoe blij je met hem bent.
Ik wens jullie nog héél veel fijne jaren verder!!