Nieuw in en op de Fjordenwereld - droomwens in vervulling
Re: Nieuw in en op de Fjordenwereld - droomwens in vervulling
Welkom op FW, wat een naamsverwarringen met Ca....er....
Hopelijk vind je leuk huis voor je kleintjes.
(ga ze zo even bekijken in andere topic)
Momenteel zien eigenlijk veel fjorden eruit als oversizede shetten met langere pootjes... (lees: ontploft kapsel)
Ik heb 1 fjord Sjolvir en hoop mezelf morgen een Knabstrupper cadeau te doen.. Ben maandag jarig, ietwat duur cadeautje, maar ach..
Je leeft maar 1 x en ook ik denk nu mijn laatste paard te gaan kopen,
dus moet hij aan heel wat eisen voldoen.
Hopelijk vind je leuk huis voor je kleintjes.
(ga ze zo even bekijken in andere topic)
Momenteel zien eigenlijk veel fjorden eruit als oversizede shetten met langere pootjes... (lees: ontploft kapsel)
Ik heb 1 fjord Sjolvir en hoop mezelf morgen een Knabstrupper cadeau te doen.. Ben maandag jarig, ietwat duur cadeautje, maar ach..
Je leeft maar 1 x en ook ik denk nu mijn laatste paard te gaan kopen,
dus moet hij aan heel wat eisen voldoen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Wat leuk, welkom
Ik heb ook een C'tje, geen Cas met achtervoegsel, maar Caylinn Mae (een meisje uiteraard)

Ereplaatsje voor

welkom hier!
Ik ben Sterre, 24 jaar en hele trotse eigenaresse van 4,5 jarige fjordenruin Bailey
Ik ben Sterre, 24 jaar en hele trotse eigenaresse van 4,5 jarige fjordenruin Bailey
aaah..maar heb jij ook de ellende dat je tijdens een zwangerschap meer dan 30 kilo aankomt!!!djenga101 schreef:Welkom Nathalie,
Wat een gezellig welkom's woordje!
Ik ben Daphne(28) getrouwd met Nico, we hebben een zoon Steyn(3) en ben over 31 dagen uitgerekend van onze tweede. We wonen in Zwaanshoek samen met onze dalmaat Djenga.
(hihi, ik kan je dus een hand geven, als ik op mijn fjordsels stap is mijn grens ook 75 kilo, maar er is hier ook een afval-topic, dus gaat helemaal goed komen, haha)
Ik heb 2 fjorden van bijna 2 jaar, Eachann en Ewald. Mijn zusje heeft twee shetlanders waarmee we mennen, onze paardjes staan bij mijn ouders thuis in het zelfde dorp.
Heel veel lees en type plezier hier!!!

*droomt ervan dat zij zich ook zomaar een paardje voor haar verjaardag kan geven* En dan nog een knappe (ongetwijfeld) Knabstrupper...het lijkt wel de titel van de nieuwste sukse&wiske

Het was mij al opgevallen dat de C-meisjes beter uitkomen in de naamsverdeling...zocht nog op scandinavische jongensnamen met een C maar dat was wel heel mager
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jaaaaa! Nathalie! Wie had dat nou gedacht een tijdje terug, jij ook op het Fjordenforum! Als we elkaar nu een dag op stal niet gesproken hebben komen we elkaar dus wel weer hier tegen
! Tja, al die Cas(s)pers, hoe is het mogelijk, we kunnen de paarden beter gaan nummeren 

Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Gezellig, nog een fjordenfan erbij!
Wat een mooie Shetters zeg, ik snap wel dat je met pijn afscheid neemt als dat straks gebeurt. Zoek maar een fijn baasje voor ze.
Veel plezier hier op FW en met je Cassper!
Wat een mooie Shetters zeg, ik snap wel dat je met pijn afscheid neemt als dat straks gebeurt. Zoek maar een fijn baasje voor ze.
Veel plezier hier op FW en met je Cassper!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Nathalie@ Van Steyn was ik 28 aangekomen, en nu zit ik rond de 20 kilo, wat een gedoe he...
Inderdaad, ik heb 1.5 jaar, en dan moet het eraf zijn
Neeeee joh, zal veel sneller lukken als 10 jaar! De drang zal zo groot zijn om op je gele te stappen, dat is een mooie stok achter de deur. En ach, nog ong. 15 berichtjes, dan kan je jezelf daar ook moed in gaan praten in dat topic, t is gezellig hier, dus daar zit je zo aan.
Inderdaad, ik heb 1.5 jaar, en dan moet het eraf zijn

Neeeee joh, zal veel sneller lukken als 10 jaar! De drang zal zo groot zijn om op je gele te stappen, dat is een mooie stok achter de deur. En ach, nog ong. 15 berichtjes, dan kan je jezelf daar ook moed in gaan praten in dat topic, t is gezellig hier, dus daar zit je zo aan.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- pjotr_nientje
- Contacteer:
En nog 1 uit het 'gezellige' polder
Wij zijn Janine(31) en peter(29) getrouwd en hebben samen 2 fjorden.
Gerrit van 8 en Cindy van 3.
Veel plezier hier

Wij zijn Janine(31) en peter(29) getrouwd en hebben samen 2 fjorden.
Gerrit van 8 en Cindy van 3.
Veel plezier hier

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Daar ben je dan....kan ik mooi in je gerichtengeschiedenis neuzen of je over me zit te roddelenWendy1708 schreef:Jaaaaa! Nathalie! Wie had dat nou gedacht een tijdje terug, jij ook op het Fjordenforum! Als we elkaar nu een dag op stal niet gesproken hebben komen we elkaar dus wel weer hier tegen! Tja, al die Cas(s)pers, hoe is het mogelijk, we kunnen de paarden beter gaan nummeren

Ach Janine, vind je het niet leuk in de polder

@Daphne- hahaha..maar dan liep ik nog steeds een 10 kilo op je voor. Het gekke is dat ik ook bij onze dochter zoveel aankwam en dat is maar een heel petite meisjes...de jongens zijn ook echt grote kerels dus a la...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hahaha! Nou, die "geschiedenis" zal je tegenvallen want ik geloof dat jij nu al meer berichten hebt dan ik in al die tijd!
Ik heb je trouwens net een mail gestuurd met een foto!
Tjonge, gekke relatie gaan we zo krijgen!

Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
ja..ik voel een afstandWendy1708 schreef:Hahaha! Nou, die "geschiedenis" zal je tegenvallen want ik geloof dat jij nu al meer berichten hebt dan ik in al die tijd!Ik heb je trouwens net een mail gestuurd met een foto!
Tjonge, gekke relatie gaan we zo krijgen!

- pjotr_nientje
- Contacteer:
neeKalmiya schreef: Ach Janine, vind je het niet leuk in de polder![]()

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
welkom op dit zo verslavende forum. Ik ben Yvonne en ben 39 jaar, 1,5 jaar geleden is ook mijn droomwens van 30 jaar in vervulling gegaan en heb mijn eigen fjord gekregen. Ik weet hoe het voelt.
Succes met verkoop van je shetjes. Wel leuk voor mn zoontje, zo op een shet meer rijden
Succes met verkoop van je shetjes. Wel leuk voor mn zoontje, zo op een shet meer rijden
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Welkom hier!!
Het komt vast goed met Cassper, ik heb hem in de zomer wel een stuk mooier gezien, hij ziet er op het moment niet echt florisant uit, hihi..
Ik ken Cassper wel, ik ben ook vrij regelmatig in Wanneperveen te vinden, voor de gezelligheid..
Ik heb bij mijn ouders mijn eigen fjorden staan, Jeskim is 21 en drachtig van de grijze schoonheid Drafur. Tea is 12 en dit jaar helaas niet drachtig.. Beide merries rijd ik onder het zadel en aangespannen, alhoewel Jes nu met zwangerschapsverlof is, hihi.. En we zitten verder nogal in de winterstop..
Naast deze twee dames heb ik nog een klein dametje lopen, een NMPRS genaamd Flower van 1,5. Papa is een welsh en mama een shet..
Ik had trouwens niet door dat Casspers moeder Piorre is, nu ik erover denk heeft Bart me dat wel een keer verteld.. Je kon dus zowel vader als moeder bewonderen..
Welkom hier!!
Het komt vast goed met Cassper, ik heb hem in de zomer wel een stuk mooier gezien, hij ziet er op het moment niet echt florisant uit, hihi..
Ik ken Cassper wel, ik ben ook vrij regelmatig in Wanneperveen te vinden, voor de gezelligheid..
Ik heb bij mijn ouders mijn eigen fjorden staan, Jeskim is 21 en drachtig van de grijze schoonheid Drafur. Tea is 12 en dit jaar helaas niet drachtig.. Beide merries rijd ik onder het zadel en aangespannen, alhoewel Jes nu met zwangerschapsverlof is, hihi.. En we zitten verder nogal in de winterstop..
Naast deze twee dames heb ik nog een klein dametje lopen, een NMPRS genaamd Flower van 1,5. Papa is een welsh en mama een shet..
Ik had trouwens niet door dat Casspers moeder Piorre is, nu ik erover denk heeft Bart me dat wel een keer verteld.. Je kon dus zowel vader als moeder bewonderen..
Welkom hier!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
ach jee Yvonne, is het hier verslavend? hmmm..als het mijn voorliefde voor chocolade met hazelnoten dan vervangt..komt het helemaal goed met die 7 kilo eraf 
@Esther - heel eerlijk schrok ik wat toen ik hem voor het eerst zag, al die kale plekken en die morsige vacht (ik durf bijna niet "schurftig" te schrijven maar dat is wel wat ik dacht e.d)....Bart heeft me wel 5 keer moeten verzekeren dat hij ECHT niet schuurt. Aaah..Drafur hebben we natuurlijk ook bewonderd, prachtig! En inderdaad, heb ik voldoende foto's geschoten van zowel de papa als de mama. Heb er zelfs een paar van Cassper, samen met zijn moeder..net 2 ploegenknollen
Mijn dochtertje (achterop) en de dochter van Wendy vermaakten zich trouwens prima tussen alle fjorden en de vreugde was helemaal groot toen ze op Reinar mochten "rijden"

@Esther - heel eerlijk schrok ik wat toen ik hem voor het eerst zag, al die kale plekken en die morsige vacht (ik durf bijna niet "schurftig" te schrijven maar dat is wel wat ik dacht e.d)....Bart heeft me wel 5 keer moeten verzekeren dat hij ECHT niet schuurt. Aaah..Drafur hebben we natuurlijk ook bewonderd, prachtig! En inderdaad, heb ik voldoende foto's geschoten van zowel de papa als de mama. Heb er zelfs een paar van Cassper, samen met zijn moeder..net 2 ploegenknollen

Mijn dochtertje (achterop) en de dochter van Wendy vermaakten zich trouwens prima tussen alle fjorden en de vreugde was helemaal groot toen ze op Reinar mochten "rijden"

Toppertje dat het ook is Reintje, die vond het vast niet erg. Die wil zo graag iets doen, maar weer helpt niet echt mee. 
Vorige week voor het laatst erop gezeten...

Vorige week voor het laatst erop gezeten...
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
En Bart is ook niets te gek natuurlijk!!
Moeder Piorre is inderdaad een kasteel van een paard!!!
Mijn kleintjes hadden ook wel enorme kale plekken op hun koppies.. Daar was de ander dan aan gaan hangen en in de winter is het haar een stuk brozer..
Moeder Piorre is inderdaad een kasteel van een paard!!!
Mijn kleintjes hadden ook wel enorme kale plekken op hun koppies.. Daar was de ander dan aan gaan hangen en in de winter is het haar een stuk brozer..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Welkom hier op fw!
Ik ben Wendie, de moeder van Anne
Anne rijd onze fjord wilco en ik spartel er om heen voor de klusjes
Heel veel plezier met Cassper maar dat gaat vast wel lukken!
Ik ben Wendie, de moeder van Anne
Anne rijd onze fjord wilco en ik spartel er om heen voor de klusjes

Heel veel plezier met Cassper maar dat gaat vast wel lukken!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Ben nu ook wel blij (eerst niet hoor) dat de mijne Cadiz heet (spaans)Kalmiya schreef:[Het was mij al opgevallen dat de C-meisjes beter uitkomen in de naamsverdeling...zocht nog op scandinavische jongensnamen met een C maar dat was wel heel mager

En joh je gewicht valt toch best mee, ik was zwaarder hoor toen ik Diesje in ging rijden, heefttie niks van gehad (al ben ik wel blij dat er nu 20 kilo af is). Als je het maar met beleid doet.
Kalmiya welkom hier op dit (vooral smorgen,s bij de koffie) gezellige forum.
Kristelhans!!tis erger om te weten dat er een getal 40 aan komt hoor,ik geniet nog van 39,maar voel me gelukkig nog 30 ,mensen schatten me ook altijd jonger,dus da,s weer een voordeel.
Ik heb zelf ook een nakomeling van reinar,ook een c tje genaamd corner
Kristelhans!!tis erger om te weten dat er een getal 40 aan komt hoor,ik geniet nog van 39,maar voel me gelukkig nog 30 ,mensen schatten me ook altijd jonger,dus da,s weer een voordeel.
Ik heb zelf ook een nakomeling van reinar,ook een c tje genaamd corner