HomooooBeer...
- kristelhans
Re: HomooooBeer...
Ja dat had ik ook al door..op de andere foto heeft meneer ook een full halster om en die zit veel beter! Maarrrr, een dikke kop heeft ie wel! 

Hi hi mijn man draagt ook paars in zijn overhemden en hij is echt geen homo hoor. Al heeft hij nooit een paars halster om
Ik zou er niet zelf voor kiezen, maar, het is wel fris. Dat vaN die roze uitrijdeken vind ik ook wel schattig.

VERMIST CYNTHIA VAN DER HEIDE
- Machteld&Falco
haha, ik moet je stalbaas wel gelijk geven wat dat paard betreft 
Maar sjeezus, waar gaat dat paard in godsnaam eindigen als ie straks uitgegroeid is?

Maar sjeezus, waar gaat dat paard in godsnaam eindigen als ie straks uitgegroeid is?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Hij staat leuk kristel!! Wat maakt het nou uit oftie dan klein beetje homo is. Ik vind dat het kan!! haha
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- kristelhans
Haha, nou Machteld..dit halster valt denk ik gewoon een beetje klein.. maar hij groeit wel erg hard qua spieren momenteel..wordt nog leuk als ik hem in het voorjaar ga doorrijden haha..we rijden nu best weinig maar omdat we vooral gymnasticerende en rechtricht oefeningen doen, ontwikkelt Beer zijn spieren heel mooi nu!
Ach zo lang het maar geem rose is, want dan word het echt dieren mishandeling en dan moet ik je echt aan gaan geven bij de politie. 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ik kan het niet goed zien op de foto, maar het lijkt me een halster wat je niet kan verstellen onderaan?kristelhans schreef:Haha, nou Machteld..dit halster valt denk ik gewoon een beetje klein.. maar hij groeit wel erg hard qua spieren momenteel..wordt nog leuk als ik hem in het voorjaar ga doorrijden haha..we rijden nu best weinig maar omdat we vooral gymnasticerende en rechtricht oefeningen doen, ontwikkelt Beer zijn spieren heel mooi nu!
Zo heb ik nu ook één, maat full. Het schuivertje zit ook wel erg onderaan, maar anders zit het zo strak om de neus.
Halsters met gesp, ook onderaan te verstellen past hij gerust maat cob. Dat zou met deze niet lukken...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hihi, je voorspelde de kwalificatie al die je stalbaas er aan zou gaan geven. Is uitgekomen dus.
Hij ontwikkelt zich echt mooi door, het wordt hoog tijd dat ik hem weer eens in het echt gaat bewonderen maar het moet eerst toch wat aangenamer worden buiten.
Hij ontwikkelt zich echt mooi door, het wordt hoog tijd dat ik hem weer eens in het echt gaat bewonderen maar het moet eerst toch wat aangenamer worden buiten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Nou, Anita, als het weer wat aangenamer wordt kom je maar lekker theeleuten hier! Stoeltje in de bak en foto's met je nieuwe camera maken! Ik wil wel eens leuke rijfoto's hebben!
Vorige keer dat je er was, was Beer niet fit en hebben we maar een kwartiertje gehobbeld..hij is een grote homo nu! 
En dat halster zit om de neus idd wat strak..kan best hoor maar daar kan ie niet wijder.. Anders doneer ik het aan mijn stalgenoot..op de achtergrond zie je haar KWPNer met pony-maat haha! Die verzuipt in dat paarse halster.

En dat halster zit om de neus idd wat strak..kan best hoor maar daar kan ie niet wijder.. Anders doneer ik het aan mijn stalgenoot..op de achtergrond zie je haar KWPNer met pony-maat haha! Die verzuipt in dat paarse halster.
Echte mannen dragen rose of paars 
Dus Beer is een echte man. Ik mag dat wel hoor die kleurtjes.

Dus Beer is een echte man. Ik mag dat wel hoor die kleurtjes.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Jee wat is Beer een BEER, in de zin van wat is ie GROOT!
Ik vind hem wel stoer hoor
Ik vind hem wel stoer hoor

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- kristelhans
Geloof dat Dakota groter is...haha..Beer toont wel groot idd, ik sta er op foto's ook wel eens van te kijken hoor..
Hoezo homo? gewoon metero sexueel
heet dat tegenwoordig haha

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- kristelhans
Ach, paars halster of niet.. Het is in ieder geval een knappe beer! 

Laatst gewijzigd door Denise op wo 27 jan 2010, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
A Quarter Horse Of Course
...maar fjorden zijn ook leuk hoor.
...maar fjorden zijn ook leuk hoor.

Woh, ik wist niet dat Beer zo groot was 
Maar dat paars kan best hoor! Hartstikke hip

Maar dat paars kan best hoor! Hartstikke hip

hahaha, die zou bij mij niet lang paars blijven. 1x rollen en hij wordt vanzelf bruin 

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
- kristelhans
Hihi, na het rijden is Beer MET halster de wei op gegaan dus ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet..Beer is echt het goorste paard dat ik ken..leuk dat ie dan ook zo licht van kleur is haha..NOT!
Wat is ie groooooot!! En vind paars 'm best leuk staan hoor!