Anka showt..

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Annemarie

Re: Anka showt..

Bericht door Annemarie » ma 18 jan 2010, 12:47

Nou, als de sneeuw weg is komen er rijfoto's hoor, wil ik zelf ook zoooo graag :j. Ik was net zo leuk op weg met rijden totdat het ging sneeuwen eind december -:(- . Tussendoor nog 1 keer gereden maar dat was het dan ook. Als morgen de sneeuw weg is ga ik weer naar les. Maar ja, die rottige 300 m bij stal weg he? Is een landweggetje dat doodloopt dus echt maar paar auto's per dag van de baasjes en uiteraard wordt er niet gestrooid.

Knippen heb ik ook niet gedaan de laatste weken :oo. Poetsplaat ligt ook onder de sneeuw en ijs en die betonplaten zijn dan spekglad. Nisko haar kapsel ziet er ook niet uit :o .

En de hoefsmid moet ook nodig komen, die liet het vanwege de sneeuw ook afweten 8)7

Die sneeuw heeft ons gewoon een winterpauze bezorgd van een paar weken 8)7 en we moeten even wat inhaalwerk doen binnenkort :D .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Senna&Cajra

Re: Anka showt..

Bericht door Senna&Cajra » ma 18 jan 2010, 13:35

Prachtige deken met een super warm achtereind :D . Caj heeft ook zo'n deken maar van een ander merk +:)+
Plaats reactie