ik dacht het jij schrijft het!claudia schreef:
Hier is het weer net Zortin.

ik dacht het jij schrijft het!claudia schreef:
Hier is het weer net Zortin.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Jaaa, let wel , ik heb er van de zomer 4 keer opgezetenevelien schreef:hij is echt supermooi claudia!!
furora-streepjes!leuk!
is ie al onder t zadel?
Ik sluit me helemaal bij je aan Mir.Mir schreef:*duwt Claudia met Coen richting HK*... ik ben Coen fan. Nou heb ik niet zoveel verstand van het keuren van hengsten (jij ziet Coen veel en hebt daar veel meer kijk op) maar denk je niet dat hij een kansje maakt? Zijn karakter spreekt mij (van wat ik er van lees) juist wel aan!
Mir schreef:*duwt Claudia met Coen richting HK*... ik ben Coen fan. Nou heb ik niet zoveel verstand van het keuren van hengsten (jij ziet Coen veel en hebt daar veel meer kijk op) maar denk je niet dat hij een kansje maakt? Zijn karakter spreekt mij (van wat ik er van lees) juist wel aan!
Nee, ik heb totaal geen idee.Amber_ schreef:Nou hou haha ik vind hem ook zo gaaf Claudia !
Echt ook veel stoerder dan Toot zo! Heerlijk kleurtje ook !
Heb je al idee wat je met Coentje gaat doen ?
Met Zortin had ik dat idd ook niet maar dat kwam natuurlijk omdat mijn grootste vriend toen weg ging (Kwinnie).Aurora schreef:Mooie foto's...
Mooie hengst, Enzo lijkt op hem. Maar ja zelfde moeder en kind van zijn vader dan is het ook niet vreemd. Jammer dat je [ nog] geen klik hebt met hem. Wat dat met Zortin ook niet eerst zo ?