professioneel sleesjezen?
Re: professioneel sleesjezen?
Prachtig gezicht, Anton gaat er ook helemaal voor.
Ik sluit me aan bij vorige spreeksters, de mooiste foto opsturen naar het stamboek. Wie weet wel een kandidaat voor de kaft van het boekje.
Ik sluit me aan bij vorige spreeksters, de mooiste foto opsturen naar het stamboek. Wie weet wel een kandidaat voor de kaft van het boekje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Stoer!
droomt ook verder...
maar ehh, als je paard vol in de ankers gaat, slee je dan niet met je neus recht zijn anus in?
En dus met de pallet of in vele andere sleeers hun geval sleetje het paard zijn benen in?
droomt ook verder...
maar ehh, als je paard vol in de ankers gaat, slee je dan niet met je neus recht zijn anus in?
En dus met de pallet of in vele andere sleeers hun geval sleetje het paard zijn benen in?
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
- Love_Jordy
Haa gaaf!!
ikwillook!! haha ! Leuk dat het zo kan,, en nog met een supermooie fjord ook !!
ikwillook!! haha ! Leuk dat het zo kan,, en nog met een supermooie fjord ook !!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Hihi goed verzonnen zo'n sleetje
Zo te zien hebben jullie er allemaal erg van genoten!
Anton ziet er goed uit en die was vast blij dat hij ff lekker aan het werk mocht

Zo te zien hebben jullie er allemaal erg van genoten!
Anton ziet er goed uit en die was vast blij dat hij ff lekker aan het werk mocht

@ Dominique: Als je paard in de ankers gaat wel ja
. Daarom moet je dit ook niet met zomaar elk paard doen. 
Vond het zelf een erg vertrouwd gevoel, mede doordat je best breed bent met de palet.
Anton vond het ook erg leuk, die marcheerde maar door. Heb zeker lol gehad!
@ Truus1970: Nou viel me reuze mee met koude handen. We hebben ook niet zo heel lang gesleed en geregeld gewisseld.
@ Heleen: Anton heeft geen ijzers.
@ Annette: Het is wel even trekken ja, maar aan de andere kant als je het gaat vergelijken met boomslepen of de trekproef is het niets.

Vond het zelf een erg vertrouwd gevoel, mede doordat je best breed bent met de palet.
Anton vond het ook erg leuk, die marcheerde maar door. Heb zeker lol gehad!

@ Truus1970: Nou viel me reuze mee met koude handen. We hebben ook niet zo heel lang gesleed en geregeld gewisseld.
@ Heleen: Anton heeft geen ijzers.
@ Annette: Het is wel even trekken ja, maar aan de andere kant als je het gaat vergelijken met boomslepen of de trekproef is het niets.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Gááf! Volgens mij is Bart ook altijd wel in voor iets leuks/ grappigs.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Oh gaaf!!!
Tof toch zo'n stoere fjordenhengst voor de 'ar'.
Nu ga ik meteen denken.... ik heb gezocht naar zo'n platte plastic bobslee maar nergens meer te krijgen... maar pallets hebben we wel liggen! Dat wordt knutselen... ff uitdenken.
Tof toch zo'n stoere fjordenhengst voor de 'ar'.
Nu ga ik meteen denken.... ik heb gezocht naar zo'n platte plastic bobslee maar nergens meer te krijgen... maar pallets hebben we wel liggen! Dat wordt knutselen... ff uitdenken.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Sjolvir schreef:maar ehh, als je paard vol in de ankers gaat, slee je dan niet met je neus recht zijn anus in?

Vanmiddag deze situatie ook eens geprobeerd, maar ging per ongeluk te vroeg het land op. Zat een kapot gereden stuk onder de sneeuw en toen stond Anton ineens rap stil...werd ineens stuk zwaarder toen de pallet vast liep.
Maar kreeg vanmiddag echt het gevoel alsof ik aan het oefenen was voor de ereronde in Thialf met de kampioenen

En inderdaad, geen dure spullen nodig, beetje creatief zijn en Bart had zo een slee voorelkaar! Wel alleen met gareel haalbaar, want zit geen eemter aan (werd mij vanmiddag even duidelijk uitgelegd, voor de praktische kant van de zaak). Zou je dit rechtstreeks aan het borststuk vastmaken, dan kan deze gaan schuren (omdat ie niet altijd gelijk druk heeft als de pallet glijdt). Het gareeltuig heeft een beetje speling tussen links er rechts (via de riemen).
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat leuk zeg, Anton voor de slee. Je kunt wel zien dat hij het leuk vindt. Mensen worden wel creatief met dit weer.
Odette&Fenna
Weer zulke mooie foto's! 

A Quarter Horse Of Course
...maar fjorden zijn ook leuk hoor.
...maar fjorden zijn ook leuk hoor.

Annabel, uh... eemter???
Zeker die foto's opsturen naar het stamboek, hoor!

- Nathalie1985
- Contacteer:
Droomt verder hier schenen ze altijd op het ijs van de Graafstroom te arren..
Vorig jaar zou het bijna.. Toen ging het dooien, wel molentochten kunnen schaatsen.
Lijkt me zo gaaf op het ijs met arreslee.
Wie weet dit jaar..
(volgens mij hebben ze in Friesland ook wel een glijen en rijen club in elk dorp, zo ook dorp waar mijn pony woont. )
Vorig jaar zou het bijna.. Toen ging het dooien, wel molentochten kunnen schaatsen.
Lijkt me zo gaaf op het ijs met arreslee.
Wie weet dit jaar..
(volgens mij hebben ze in Friesland ook wel een glijen en rijen club in elk dorp, zo ook dorp waar mijn pony woont. )
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Zo zou je toch bijna de voordelen van de sneeuw nog gaan zien 

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Leuke plaatjes, Anton geniet er ook echt van zo te zien! Ik zou alleen steeds aan dat molshoopje moeten denken
. Ik mis eigenlijk de kerstmutsen (voor de kerstkaarten volgend jaar)
.

Kijk dit ziet er beter uit als ik en het sleeen hahahah. Nou ik doe het voorlopig maar even niet.
Maar idd foto naar stamboek sturen annabel is stoer!!
Maar idd foto naar stamboek sturen annabel is stoer!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Zweng in ABN Marieke haha, sorry..Naisven schreef:Annabel, uh... eemter???Zeker die foto's opsturen naar het stamboek, hoor!
Geluk is de vrucht van intens werk
Ook nog nooit van gehoord, wel zweng, knuppel maar eemter??????Bella schreef:Zweng in ABN Marieke haha, sorry..Naisven schreef:Annabel, uh... eemter???Zeker die foto's opsturen naar het stamboek, hoor!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gaaf gezicht!!!
Kunnen hier wel ruime ideeen opdoen voor de toekomst zie ik

Kunnen hier wel ruime ideeen opdoen voor de toekomst zie ik

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart