Abopproeven Wanneperveen

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
nina1993

Re: Abopproeven Wanneperveen

Bericht door nina1993 » ma 30 nov 2009, 09:08

Lisa schreef:Leuke fotos!!!, maar idd waar zijn mijn fotos???? ik hoop dat je ze nog kan vinden, want je hebt ze wel gemaakt, ik hebt gezien!!
De foto's waren echt onvindbaar, maar gelukkig heb ik een technische papa. Hij heeft de gewiste foto's van het toestel weer terug weten te halen. Nu moet ik ze alleen vanmiddag nog even 1 voor 1 uitzoeken, dan uploaden en dan zet ik ze hierbij.

@ Es: er zijn nog wat meer inrijfoto's van Tea in de link te vinden, daar is ook wel een verschil te zien met de proef.

@ Anita: De plaatjes van Zhellie komen achteraf inderdaad niet helemaal overeen met de punten. Ach, er is niks meer aan te doen dus op naar het volgende jaar.

Binkie had ik ook wat hogere verwachtingen van, het was zeg maar niet het plaatje zoals ik hem van de CK kende. Aan de andere kant, het was goed genoeg en dat is het belangrijkste.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Lisa

Bericht door Lisa » ma 30 nov 2009, 17:34

super ze zijn er dus toch nog!!! Leuk ik ben heel benieuwd ivonne!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
nina1993

Bericht door nina1993 » ma 30 nov 2009, 18:22

Ik heb toch slecht nieuws Lisa. Mijn vader heeft de foto's wel gevonden, maar daar bleek niet alles het meer van te doen. Hetgeen wat het er wel van deed gaf soms een goed beeld, maar meestal was dat een plaatje wat half over elkaar heen liep in allerlei lichte kleuren.

Waarschijnlijk is het opslagkaartje kapot. Vind het wel heel hammerysk dat uitgerekend de foto's van 1 iemand geheel verdwenen zijn. Ik heb ze echt gemaakt, daar ligt het niet aan. Niemand anders had ook het toestel bij zich toch?
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Lisa

Bericht door Lisa » ma 30 nov 2009, 18:26

mieke had mijn kleine toestelletje, daar staan wel aantal op,maar mijn batterijen waren leeg als snel dus alleen van het trekken wat. Ik zal die binnenkort wel even plaatsen
Dus heb wel wat gelukkig!! En anders is het maar pech hoor ivonne, ik heb gezien dat je ze maakte en tsjah tis jammer,maar niks aan te doen..
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 30 nov 2009, 18:48

Wat een leuk overzicht zeg!
Plaats reactie