Rein @ work
Re: Rein @ work
Ziet er netjes uit hoor, leuke foto's Reinar in actie. 

Janna ik kan niet anders zeggen dan toppie!!!
Je hebt hem fijn aan het werk!
Natuurlijk nog wat te sleutelen maar daar waar je hem nu hebt heb je hem al super aan de gang!
Je hebt hem fijn aan het werk!
Natuurlijk nog wat te sleutelen maar daar waar je hem nu hebt heb je hem al super aan de gang!

- svennieboy
Ziet er leuk uit allemaal
En wat een super leuk beestje zeg
Die donkere kleur doet toch wel heel veel geweldig.
Dat zadel zal jou heel veel problemen uit handen nemen.
Want als je geen fijn zadel hebt kun je ook gewoon nooit ontspannen, want je moet je elke
pas weer corrigeren en de laatste foto's super hoe hij zijn rug los laat
En wat een super leuk beestje zeg
Die donkere kleur doet toch wel heel veel geweldig.
Dat zadel zal jou heel veel problemen uit handen nemen.
Want als je geen fijn zadel hebt kun je ook gewoon nooit ontspannen, want je moet je elke
pas weer corrigeren en de laatste foto's super hoe hij zijn rug los laat
Startgerechtigd voor de L1
We gaan ervoor!!!!!
We gaan ervoor!!!!!
Ik waag me niet aan commentaar, het is 20 jaar geleden dat ik op een paard heb gezeten. Ik geniet gewoon van de foto's.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Reinar blijft een lekker ding
Je hebt hem al lekker aan het lopen hoor en je weet zelf wat je probleem is en dat is al heel wat
De meesten hebben er al een antwoord op gegeven, dus heb daar niks meer aan toe te voegen

Je hebt hem al lekker aan het lopen hoor en je weet zelf wat je probleem is en dat is al heel wat
De meesten hebben er al een antwoord op gegeven, dus heb daar niks meer aan toe te voegen

- Machteld&Falco
jippie, ze doen het weer!
Wat een knapper is het toch.
Denk dat je zadel echt wat te klein is voor je kont (zoals reeds aangegeven). Een deel van je problemen zal daardoor opgelost worden. Een persoon die je vanaf de kant aanwijzingen toeschreeuwt is ook altijd meegenomen :p
Wat een knapper is het toch.
Denk dat je zadel echt wat te klein is voor je kont (zoals reeds aangegeven). Een deel van je problemen zal daardoor opgelost worden. Een persoon die je vanaf de kant aanwijzingen toeschreeuwt is ook altijd meegenomen :p
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Jullie zijn een erg leuke combi Janna . En hij loopt super netjes hoor. En ach, verbeterpunten hebben we allemaal. Rijkunstig commentaar geef ik ook niet, heb zelf nog genoeg te leren
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Dank jullie voor de leuke berichtjes. 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ziet er leuk uit!
Probeer in je hoofd te houden dat je niet gaat zitten op je billen (met 'losse' benen) of gaat steunen op je knieën (probeer juist op je beugels te steunen), dan zit je vanzelf meer rechtop en is je hakken naar beneden een koud kunstje (dat gebeurt vanzelf als je je gewicht op de beugels gaat zetten en daarbij niet stiekem met je benen op zijn buik steunen (dat gebeurt als je je hakken totaal niet naar beneden drukt)!).
Door eerst de nadruk op steun op de beugels zoeken te zetten, kan je daarna weer opzoek gaan naar het meer verdelen over de rest van je zit en je heupen goed kantelen.
Probeer in je hoofd te houden dat je niet gaat zitten op je billen (met 'losse' benen) of gaat steunen op je knieën (probeer juist op je beugels te steunen), dan zit je vanzelf meer rechtop en is je hakken naar beneden een koud kunstje (dat gebeurt vanzelf als je je gewicht op de beugels gaat zetten en daarbij niet stiekem met je benen op zijn buik steunen (dat gebeurt als je je hakken totaal niet naar beneden drukt)!).
Door eerst de nadruk op steun op de beugels zoeken te zetten, kan je daarna weer opzoek gaan naar het meer verdelen over de rest van je zit en je heupen goed kantelen.

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Zodra ze zelf niet neer nageeflijk is wordt haar zit ook al een stuk beter!!
Maar leuke plaatjes, ziet er goed uit!!
Maar leuke plaatjes, ziet er goed uit!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
De vaart van Reinar bepaald ook een hoop mee hoe je in het zadel zit. Op deze fotos had hij, met name de eerste, voordat ik je zei je beugels korter te maken, nogal een zoekend tempo...liep graag wat onder je vandaan en dat is met lange beugels terug te vinden in je houding (je gaat de balans voorover opzoeken en je benen naar achter doen). Met de kortere beugels ben je zekerder van je steun op de beugels en wordt je ook zelf minder tegen de achterzijde van het zadel gedrukt.
Maar moet zeggen...het zadel is net te klein voor je, maar je past er nu al beter in dan toen. Keep on going dus!
Maar moet zeggen...het zadel is net te klein voor je, maar je past er nu al beter in dan toen. Keep on going dus!
Geluk is de vrucht van intens werk
houding ben je zelf goed bewust van,dat omt wel goed.
en wat loopt Reinar heerlijk!
en wat loopt Reinar heerlijk!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present