Cosimo geschoren en in ABOP-training
Re: Cosimo geschoren en in ABOP-training
Cosimo doet het goed zo te zien!
Dit ziet er toch lekker ontspannen uit
- nancy imka
Oh Yvet wat leuk om eindelijk eens rij foto's te zien van jou en Cos. Mooi paardje is het geworden!
JAAAAAHHHH wat ga je goehoeedddd!!!!
En wat een tanker is het zeg met jou erop, wowie...
En wat een tanker is het zeg met jou erop, wowie...
Ja, het moet wel hoger, hebben we gedaan ook, maar staat niet op de fotosparky10 schreef:springen moet je nog wel iets hoger kunnen voor abop toch ??
of hebben ze me echt in de maling genomen op stal ....ik vond het al zo verrekte hoog hihi

De hoogte is trouwens het probleem niet.
Uh, als ik hem er daar nog vandaan had gestuurd, was het niet erg veilig meer geweest...Anita45 schreef:Leuk Coos ook eens onder het zadel te zien. Is die laatste foto een grapje van de fotograaf of ben je er echt over gegaan?
JA, twee dekens (waaronder de prestatiedeken van Iza)Tamara schreef:ziet er goed uit yvet! hij is niet heel groot dacht ik, maar hij toont niet klein! handig modeletje heb je geschoren, heb je hem ook een deken op?
Nee hoor, dat lijkt maar zo, omdat het niet geschoren is daar.Leentje schreef:ben zo benieuwd hoe die wildvlek eruit ziet,als hij daar helemaal kaal is. bovenin is die vlek nog donkerder toch?
Ja, heel erg. Maar hij kan eigenlijk nog beter bewegen dan mamaCharret schreef:Voel je nu ook Iza terug als je op hem rijdt?

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Jeej Coosje onder het zadel!
Ziet er goed uit Yvet
En dit hoort toch altijd de basis te zijn!
Anita, waarom zou het een grapje zijn van de fotograaf
Ziet er goed uit Yvet

En dit hoort toch altijd de basis te zijn!
Anita, waarom zou het een grapje zijn van de fotograaf

Ja, daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar. Ok, de hoek is een beetje raar, maar we zullen over twee weken toch moeten springen, dus geen reden om de boel in de maling te nemen...Kelly schreef:Anita, waarom zou het een grapje zijn van de fotograaf
Zo zijn hoofd is net Iza, je hebt hem erg netjes voor elkaar Yvette!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
We hebben wel eens vaker zo'n grapjes foto op FW gehad en daar moest ik gelijk aan denken. En afstand kun je op een foto soms moeilijk inschatten omdat je geen diepte ziet.
Ik bedoelde er niks verkeerd mee hoor en bovendien was ik niet de enige met die gedachte zoals uit een reactie onder de mijne blijkt.
Het is alleen maar fijn als het met springen goed gaat want dat moet wel voor elkaar zijn tijdens de ABOP.
Ik bedoelde er niks verkeerd mee hoor en bovendien was ik niet de enige met die gedachte zoals uit een reactie onder de mijne blijkt.
Het is alleen maar fijn als het met springen goed gaat want dat moet wel voor elkaar zijn tijdens de ABOP.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Beetje uitgeschoten?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Stalgenootje gedaan, niet uitgeschoten, maar meer vanuit paardenoogpunt gedaan. Ik vind het zelf wel netjes eigenlijk. En voor hem is het super.Vera schreef:Beetje uitgeschoten?
Ben ik dan de enige die nog steeds niet snapt wat er mis is met die laatste foto? Gewoon een kruisje van pakweg 30cm, wat is daar mis mee? Of is de foto gewijzigd achteraf?Anita45 schreef:Leuk Coos ook eens onder het zadel te zien. Is die laatste foto een grapje van de fotograaf of ben je er echt over gegaan?

- rocky&moby
volgens mij is cosimo geen paard wat elke dag meters hoog moet springen van yvette. Er word getraind voor de abop begrijp ik en ja daar moet je een sprongetje maken. Als dat niet verantwoord was vroegen ze dat vast niet..
Denk dat ze in de natuur ook niet omlopen als ze wat tegen komen.
Denk dat ze in de natuur ook niet omlopen als ze wat tegen komen.
Het was inderdaad een kruisje van 30-40 cm. Ik weet net hoe ik foto's moet plaatsen, bewerken kan ik echt niet!Viv schreef:Ben ik dan de enige die nog steeds niet snapt wat er mis is met die laatste foto? Gewoon een kruisje van pakweg 30cm, wat is daar mis mee? Of is de foto gewijzigd achteraf?Anita45 schreef:Leuk Coos ook eens onder het zadel te zien. Is die laatste foto een grapje van de fotograaf of ben je er echt over gegaan?

Het standpunt van de fotograaf is wel een beetje raar. Was voor mij ook niet echt prettig aanrijden, dus ik heb haar gevraagd dat maar niet meer te doen

Ik heb sinds hij zadelmak gemaakt is twee keer met hem gesprongen in het bos en twee keer in de bak. Nog niet de gevraagde 60 cm, maar zoals ik al eerder schreef, het gaat niet om de hoogte. Als hij 40cm springt, dan kan hij 60 cm ook wel. Eerst een beetje techniek ontwikkelen.rocky&moby schreef:volgens mij is cosimo geen paard wat elke dag meters hoog moet springen van yvette. Er word getraind voor de abop begrijp ik en ja daar moet je een sprongetje maken. Als dat niet verantwoord was vroegen ze dat vast niet..
Denk niet dat Anita bedoelde dat hij het niet zou kunnen hoor, tuurlijk kan hij dat wel! Het is inderdaad gewoon een kruisje, niks engs aan.
Maar hij is gewoon vanuit zo'n hoek geschoten, dat je niet kan zien of hij er overheen gaat of niet. Dus vandaar dat ik eerst ook dacht: Springt hij er nu overheen of niet? Maar toen was mijn eerstvolgende gedachte dat het natuurlijk vast zo was, waarom niet? Denk echt niet dat iemand daar aan twijfelt.
Komt gewoon door het gezichtspunt.
Maar hij is gewoon vanuit zo'n hoek geschoten, dat je niet kan zien of hij er overheen gaat of niet. Dus vandaar dat ik eerst ook dacht: Springt hij er nu overheen of niet? Maar toen was mijn eerstvolgende gedachte dat het natuurlijk vast zo was, waarom niet? Denk echt niet dat iemand daar aan twijfelt.

Die 'kleine' Coosje doet het toch maar eventjes netjes
Hij toont lekker breed, is hij waarschijnlijk ook 

Ereplaatsje voor

Lotte schreef:Denk niet dat Anita bedoelde dat hij het niet zou kunnen hoor, tuurlijk kan hij dat wel! Het is inderdaad gewoon een kruisje, niks engs aan.
Hè, hè, eindelijk iemand die snapt hoe ik het bedoelde. Dank je wel Lotte.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat leuk om foto's te zien van Cosimo onder het zadel
En ik denk dat Anita duidelijk heeft uitgelegd waarom ze dacht dat het een grapje van de fotograaf was, dus daarover hoeven we het niet meer te hebben in dit topic

En ik denk dat Anita duidelijk heeft uitgelegd waarom ze dacht dat het een grapje van de fotograaf was, dus daarover hoeven we het niet meer te hebben in dit topic

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ziet er leuk uit! Het waaide hard zeker 
Ook verschil gemerkt met rijden nu hij kaler is?

Ook verschil gemerkt met rijden nu hij kaler is?

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend