Akes op z'n stekkie
Re: Akes op z'n stekkie
Daaaaantje@ Goh, nou je het zegt.. Nog eens goed gekeken, en inderdaad, het paaltje zweeft (ik de sufwo). Heb voor ik mijn reactie plaatste meerdere malen de foto's bekeken en telkens zag ik hem op de grond.
Het zal dan inderdaad voor stabiliteit dienen, vind het een erg boeiende constructie, zo'n huifbed.
Lijkt me heerlijk voor de mensen waar het huifbed voor bedoeld is, om daar op terapeutische basis op te liggen.
SUper Akes!!!
Het zal dan inderdaad voor stabiliteit dienen, vind het een erg boeiende constructie, zo'n huifbed.
Lijkt me heerlijk voor de mensen waar het huifbed voor bedoeld is, om daar op terapeutische basis op te liggen.
SUper Akes!!!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ik denk dat, dat "paaltje" is om te stempelen als er geen paarden onder het bed staan het houdt de wagen dan stabiel. Vrachtwagens hebben dat ook.
Fijn dat Akes het zo goed doet, ik zou het toch ook wel erg moeilijk vinden om hem zo te zien. Op de een of andere manier is hij nu helemaal jonge pony af. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, kan het niet helemaal onder woorden brengen. Op de een of andere manier mis een sparkle bij hem als ik hem zo zie.
Wat hij nu doet is ontzettend dankbaar werk en inderdaad niet ieder paard is er geschikt voor.
Fijn dat Akes het zo goed doet, ik zou het toch ook wel erg moeilijk vinden om hem zo te zien. Op de een of andere manier is hij nu helemaal jonge pony af. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, kan het niet helemaal onder woorden brengen. Op de een of andere manier mis een sparkle bij hem als ik hem zo zie.
Wat hij nu doet is ontzettend dankbaar werk en inderdaad niet ieder paard is er geschikt voor.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- pjotr_nientje
- Contacteer:
@Marijke; Ik vind het juist niet moeilijk om hem zo te zien.
Hij is hier zo op z'n plek dat kan ik aan hem zien,die blik in z'n ogen zegt mij genoeg.
Die sparkle is er nog wel alleen dan op een volwassener manier.
Hij krijgt hier meer dan dat hij bij mij deed.
Hij doet zeker dankbaar werk en ben blij dat hij het mag doen.
Akes is hier zeker geschikt voor gezien zijn lieve,koele karakter.
Stiekum had ik ook gehoopt dat hij op een zorgboerderij terecht kwam,dus ben ook heel blij dat het ook is gebeurd.
Spijt heb ik zeker niet, hoezeer ik hem ook mis....hij geeft de mensen hier zoveel meer voor terug en dat doet me goed.
Ik word er alleen maar blij van

Hij is hier zo op z'n plek dat kan ik aan hem zien,die blik in z'n ogen zegt mij genoeg.
Die sparkle is er nog wel alleen dan op een volwassener manier.
Hij krijgt hier meer dan dat hij bij mij deed.
Hij doet zeker dankbaar werk en ben blij dat hij het mag doen.
Akes is hier zeker geschikt voor gezien zijn lieve,koele karakter.
Stiekum had ik ook gehoopt dat hij op een zorgboerderij terecht kwam,dus ben ook heel blij dat het ook is gebeurd.
Spijt heb ik zeker niet, hoezeer ik hem ook mis....hij geeft de mensen hier zoveel meer voor terug en dat doet me goed.
Ik word er alleen maar blij van

Sluit ik me helemaal bij aanDeeDee schreef:Als je dit soort foto's dan ziet dan weet je dat je de juiste beslissing genomen hebt.

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Een paard om trots op te zijn!
-
@Marijke. Ik denk dat je de volwassen blik van Akes ziet, die verantwoordelijke blik. Ik denk dat hij heel goed weet wat voor verantwoording hij heeft.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Hij is zeker wel wat volwassener geworden in die tijd dat hij er is.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
lijkt me idd dat het heel goed voelt dat hij een echte baan heeft zo en in zn element is.
Wordt hij nog wel gewoon bereden en mag hij ook nog wel gewoon lekker de bossen in? of kan dat daar niet?
lijkt me ook zo fijn voor hem, als dat nog wel kan. Van huifbedden, hoe belangrijk ook, wordt je als fjord zijnde niet echt moe
Wordt hij nog wel gewoon bereden en mag hij ook nog wel gewoon lekker de bossen in? of kan dat daar niet?
lijkt me ook zo fijn voor hem, als dat nog wel kan. Van huifbedden, hoe belangrijk ook, wordt je als fjord zijnde niet echt moe
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Voor de kar lopen vond hij sowieso al geweldig om te doen.
Leuker dan het rijden zelf.
Voor zover ik het weet word hij nog wel zo af en toe bereden.
Leuker dan het rijden zelf.
Voor zover ik het weet word hij nog wel zo af en toe bereden.