Mooie foto's!
Cindy+Uniek schreef:ah flauwerdCharret schreef:Toot
Toot heet eigenlijk Casperé haha,Ilonka schreef:Mooie plaatjes zeg! Echt genieten deze jongeman. Wat is zijn echte naam ook al weer?
Die van Fjordy is ook mooi, ah ik was alleen!
Wauw wat leuk om te horen !nina1993 schreef:Wat zitten er veel leuke foto's tussen! Ben heel benieuwd hoe deze meneer het op de HK gaat doen. Hij zou ook nog wel kandidaat voor Zhellie kunnen zijn. Eerst maar eens in het eggie gaan bewonderen op de komende HK. Qua bloedlijnen zou het een heel mooie aanvulling zijn.
Dank je VivViv schreef:Ambi wat issie toch gaaf!!
Hahaha jaa idd.. Als klein druppieleoensuzanne schreef:Wat een knapperd is het toch!! Ik zie je nog twijfelen tijdens de keuring in Beekbergen over hem als veulen.
janna schreef:Als ie op de HK komt zit ik op de 1e rij. (nou ja sta er gewoon meteen met mijn neus bovenop om deze man eens goed te bekijken) Vind hem nogsteeds erg leuk Amber!
Zitten enkele mooie plaatjes tussen.
Orion1996 schreef:SUPER gave foto's
En die van jullie samen zijn ook echt leuk geworden
Anita45 schreef:Als hij er door komt moet ik maar eens goed gaan denken over een merrie erbij die bij hem past. Tante Meline gaat helaas niet.
skreia schreef:Toot is COOL![]()
Die manenboog staat hem echt heel goed!!
Foto 25 is echt gaaf!!!
Nou graag haha..Roosjuh schreef:Als hij erdoor komt kan FW wel zorgen voor genoeg nakomelingen.
Had nog geen kandidaat voor Yessie. Maar ik denk toch dat deze wel leuk is.
Amber je hebt twee toppers staan.
Hij gaat vanaf volgende week in training, dus hopelijk wat meer uitdijenwendys schreef:Wow, wat is het toch een gaaf dier!!!
Nog wat meer spekkies erop en dan op naar de Hk!!
Jaa weet je nog.. hij was idd wel echt lelijk tochCharret schreef: Hahaha, ik herken er ook eens eentje als eerste
Mooi dier is het Amber. Ik zie hem nog staan als naarling, dikke vacht, veel te groot.
Maar hij's echt super mooi geworden. Maar wat wil je met zo'n bloedlijn.
Hij's wel heel lief of niet?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd