ScheerBeer..is ie gra? (veeeeel kiekjes!)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
kristelhans

Re: ScheerBeer..is ie gra? (veeeeel kiekjes!)

Bericht door kristelhans » zo 13 sep 2009, 09:54

Gerritje, khad je net gehyved :wave: Wanneer kom je met Zoef?
Gerritje

Bericht door Gerritje » zo 13 sep 2009, 10:14

hahaha, na mijn vakantie? ben nu even druk op werk, dan in oktober lekker op vakantie. kan ik in november jou kant op tuffen.
---
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 13 sep 2009, 10:25

Jaaaa leuk! Een herfst/winter rit! Kan ik nog even oefenen met Beer op onze galop. ;)
Laat maar weten wanneer enzo.. Zo leuk om dan met een andere fjord op pad te gaan..nu alleen maar met knotjespaarden..ook wel gezellig hoor maar fjordsels zijn toch het gezelligst!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 13 sep 2009, 11:13

oeeh Beer is kaaaal! Hij wordt steeds knapper :D Staat hem goed hoor! Dekens en fjorden is gewoon een rot combinatie, ik weet er alles van!! |o
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 13 sep 2009, 11:21

Gabber Beer wordt echt grijs ja :P
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
pluk

Bericht door pluk » zo 13 sep 2009, 11:37

ook kaal staat beer super hoor 8-) en met dat lichte kleurtje lijkt hij tenminste weer wat meer op zijn zusje haha. erg leuke foto's het staat hem goed ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 13 sep 2009, 11:38

Hehe jaa gabber! Ik was net even bij hem en hij had de deken al gesloopt! Binnen 24 uur..das best knap.. zo'n elastiek met clip wat langs/onder de achterbenen door gaat was helemaal afgeknapt..knup erop en nu doet ie 't weer..hij had ook al uitgebreid met deken gerold/gelegen..Deken lag verder nog goed.. Hij was wel wat chagrijnig net haha maar ja..heeft ie mooi pech want de deken blijft er op!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 13 sep 2009, 13:07

Hhahaah wat grappig net helemaal gereageerd in B'tjes over scheren en kom nu deze tegen :)..

HIj is mooi geschoren hoor, en hij heeft zeker meer body, word echt een lekkere vent zo ;)! Inderdaad jammer dat ze zo grauw worden van kleur, had ik ook met bo... Maar ja hij vind het wel lekker zo zonder vachtje.

Wat een draak zeg dat hij je deken al heeft gesloopt! de boef!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 13 sep 2009, 19:43

Ach dat kleurtje is binnen no time weer normaal :D
Hij ziet er goed uit hoor en als je idd lekker fanatiek wilt blijven rijden is dit voor jullie beiden de beste uitkomst :))
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Anna

Bericht door Anna » ma 14 sep 2009, 04:08

Zo die ziet er al lekker bloot uit, als Fugo straks weg is gaat Tasja ook weer kaal hoor en deken op
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 14 sep 2009, 08:05

Beer wordt volwassen!
Wellicht kan ik wel mee een rit maken in november, Ilonk moet tegen die tijd toch weer eens naar de smid en dat doe ik nog steeds in Ommen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 14 sep 2009, 08:07

Kijk dat is leuk! Laat maar weten wanneer je kunt! Zoef en Gerritje willen misschien in november ook even langskomen voor een rit..misschien valt er wat te combineren! Ja grote vent wordt het al he!?
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 14 sep 2009, 08:30

Ja dat bedoelde ik! Lang geleden dat ik met Gerritje heb gereden ook!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » ma 14 sep 2009, 08:38

je zal indd zine de meetse fjorden nemen deze kleur aan. Vind wel dat je hem voor zo weinig vacht er vroeg geschoren hebt.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 14 sep 2009, 09:09

Het leek weinig maar het was veel! En nu is de temperatuur nog aangenaam en kan hij een beetje acclimatiseren..hij zweette al zo erg van niks..dit is dan gewoon lekker.. Ik was ook verbaasd over de hoeveelheid haar..denk dat ie misschien eerder is begonnen met aanmaken omdat hij zo lang gekwakkeld heeft. En ja..wat is te vroeg? Er zijn ook mensen die hun paard het hele jaar door scheren..ik was bang dat als ik nog een week of 2 zou wachten de overgang naar bloot te groot zou zijn..ook omdat het dan al flink kouder kan zijn. Nu heeft ie een 0 grams dekentje op en staat hij tevreden buiten..hij lijkt het niet megawarm onder de deken te hebben..vanavond gaan we rijden en dan kan ik hopelijk wat verschil merken. Er is hier alleen een binnenbak en 's nachts gaan alle paarden standaard naar binnen..ik vind het dus niet te vroeg om hem te scheren..
Gerritje

Bericht door Gerritje » ma 14 sep 2009, 10:09

Ilonka schreef:Ja dat bedoelde ik! Lang geleden dat ik met Gerritje heb gereden ook!

ik heb pas wel hele mooie foto's naar Do gestuurd. Voor de endurance website. Ilonk en Uck op de 90 km van Zelhem.

Met zijn 3-en wellicht meer is alleen maar leuk. Alleen is mijn kleine grote Zoef nog niet heel mak, maar ach, ik parkeer hem wel tussen jullie in.
---
Gerritje

Bericht door Gerritje » ma 14 sep 2009, 10:15

kristelhans schreef:.ik vind het dus niet te vroeg om hem te scheren..
toen ik met Ucky endurance wedstrijd had, ging bijna elke wedstrijd het scheerapparaat erover. Wel pas toen we hogere klasses reden. Maar ik denk dat als volgend jaar blijkt dat ik Zoef erg help met scheren het ook standaard voor de wedstrijd gebeurd. vroeger dacht ik ook altijd dat je maar op bepaald moment mocht scheren. waar ik die theorie vandaan haalde weet ik niet...

het ligt er denk ik ook aan hoe je je paarden houdt. ik heb de afgelopen jaren niet geschoren. Na rijden even rollen en met dunne regendeken het land weer op. Dat is goed gegaan. maar ik denk dat als ik een binnenbak zou hebben en daar fanatiek gebruik van zou maken ik ook zou scheren.
---
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 14 sep 2009, 10:25

Amen!
roos

Bericht door roos » ma 14 sep 2009, 10:51

Hij is niet grijs hoor...
Danc is na het scheren net het paard van de Sint. ALleen zijn knieeen zijn grijs
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Plaats reactie