Rosje aan het werk

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Kelly

Re: Rosje aan het werk

Bericht door Kelly » wo 05 aug 2009, 14:05

Haha ik zou ook nog wel willen dat ik zo lenig was!!

Wat ziet rosje er goed uit Marijk voor zo in de zomer!!!
Echt top.

Rijden ziet er ook steeds beter uit!
Op de oefening op deze foto is het belangrijk dat je juist aan je linkerteugel/linkerbeen de linkerschouder van Ros begrenst zodat zijn achterhand mee kan komen omdat zijn voorhand als het ware stopt.
Ik zeg altijd; denk dat je aan je buitenteugel rechtsaf wil draaien langs de muur!

Ben benieuwd naar jullie verdere vorderingen :D
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Marijke_

Re: Rosje aan het werk

Bericht door Marijke_ » wo 05 aug 2009, 14:34

Je hebt helemaal gelijk Kelly, op die foto kan je precies zien wat ik verkeerd doe :j. Dat is voor mezelf heel handig om terug te zien want het gaat echt absoluut nog niet vanzelf. Ondanks dat je dan zoiets inzet met in je hoofd precies hoe je het moet doen. Dan ga je hem inzetten, netjes na de bocht op het "verkeerde" been lichtrijden, begrenzen buitenteugel (in dit geval dus mijn linkerteugel hoewel voor veel mensen de rechter nu buiten zal zijn) en met rechts zijn neus wat naar binnen vragen. Daar gaat gaat het nog goed :D. Vervolgens komt Ros zijn achterkant niet mee ik doe mijn rechterbeen wat terug druk ondertussen mijn zweep even tegen zijn billen om zijn achterwerk van de hoefslag af te krijgen en vergeet vervolgens de rest :D. Het is zo lastig...
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Plaats reactie