Mijn veulenkampioen, edit: filmpjes toegevoegd
Re: Mijn veulenkampioen
Ik heb echt heel hard voor Jeroen en Ferro zitten klappen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Anita, ik kan ook niet anders zeggen dan dat Ferro er súper bij staat. Mooie maat en prachtig in verhouding. En wat een mooie achterhand heeft hij zeg, die billen
Was je het wel eens met de 7 die hij op zijn gangen heeft gekregen? Dat is altijd een beetje het lastige van een veulen ààn de moeder voorbrengen: het veulen moet meelopen in het tempo van moeders en dat levert nog wel eens haastig lopende/dribbelende veulens op (aangezien ik nog geen één merrie heb gezien die haar tempo in de ring aanpast voor het veulen
).

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wauw, een kampioen gaaf hoor!
Hij ziet er prachtig uit, nogmaals gefeliciteerd Anita en Jeroen
Hij ziet er prachtig uit, nogmaals gefeliciteerd Anita en Jeroen

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- nancy imka
Gefeliciteerd Anita! Wat een prestatie van je jongens en meid!
Wauw wat een mooie punten
Gefeliciteerd, Ferro is ook echt een mooi veulen

Gefeliciteerd, Ferro is ook echt een mooi veulen

Nogmaals gefeliciteerd met Ferro. Zeer verdiende punten en een 1e plaats
. Ik vind zijn bouw erg mooi, mooie billen en ook zit er een mooi koppie op. Jij hebt vannacht vast zaaalig geslapen
. Geniet nog maar ff lekker na.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hij ziet er ook super uit
Gefeliciteerd 

Ereplaatsje voor

Wow, wat een prachtresultaat!
Gefelciteerd!
Gefelciteerd!
Echt onwijs goed gedaan!!
Wat zal je trots zijn op je mannetje(s) zeg!
En wat een mooie puntenlijst heeft hij, een 8 voor beenstanden, dat zie je niet zo vaak.
Wat zal je trots zijn op je mannetje(s) zeg!
En wat een mooie puntenlijst heeft hij, een 8 voor beenstanden, dat zie je niet zo vaak.
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Nogmaals gefeliciteerd, wat een dag voor je!!
Leuke foto's maar inderdaad geen een met een trotse eigenaresse..
Toen ik Ferro en Jeroen tegen kwam na de hengstveulenrubriek feliciteerde ik hem ook. Zijn reactie: 'Ja, kan ik nog een keer!!' Superdroog!!
Hihi!!
Leuke foto's maar inderdaad geen een met een trotse eigenaresse..
Toen ik Ferro en Jeroen tegen kwam na de hengstveulenrubriek feliciteerde ik hem ook. Zijn reactie: 'Ja, kan ik nog een keer!!' Superdroog!!
Hihi!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nogmaals van harte Anita en Jeroen! Ben echt onder de indruk van de kleine grote man...vind m geweldig leuk. Mooi deftig koppie en toch ook lekker stevig.
Geluk is de vrucht van intens werk
anita, gefeliciteerd hoor! Echt super en geniet van al dat moois dat je thuis hebt staan.
---
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Gefelicteerd zeg!
Moet wel zeggen, het is echt een mooi veulen om te zien, in ieder geval vanaf deze foto's
WAt een super puntenlijstje zeg, daar mag je wel trots mee thuis gekomen zijn!
Hij lijkt op de foto wel wat recht te zijn in het achterbeen, is dat ook zo of lijkt het alleen zo?
Moet wel zeggen, het is echt een mooi veulen om te zien, in ieder geval vanaf deze foto's

Hij lijkt op de foto wel wat recht te zijn in het achterbeen, is dat ook zo of lijkt het alleen zo?
Gefeliciteerd hoor Anita!!! Hij ziet er super uit!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Super hoor!! Hij staat er netjes bij, ziet er goed uit.
En wat een bonk al zo naast zijn moeder.
En wat een bonk al zo naast zijn moeder.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Ik zal eindelijk eens reageren. Jullie zullen wel gedacht waarom reageert ze niet terwijl ze wel online is. Nou ik heb ondertussen een hele tijd met Esther zitten te kletsen. We zijn allebei nog helemaal in de zevende hemel, hahaha.
Om te beginnen iedereen heel erg bedankt voor jullie felicitaties en enthousiasme. Zo geweldig om allemaal te lezen. Ik heb ook alle stukken waarin Jeroen genoemd wordt aan hem voorgelezen maar hij bleef er vrij nuchter onder, hahaha.
@Roos: ja, lief he die foto. Hij is ook gek met zijn mama hoor.
@Suzanne: Ja, dat heeft hij zeker. Hij heeft echt geprobeerd om naast Meline's schouder te blijven lopen. De jury gaf hem na afloop van de gewone keuring ook nog een keer mee om niet te hard te lopen om zo dribbelen van Ferro zo veel mogelijk te voorkomen. Hij heeft het fantastisch gedaan vind ik, helemaal als je bedenkt dat dit zijn eerste keer is dat hij het gedaan heeft. Ik ben zo trots op hem (al ziet hij het zelf niet zo)
@Anna: Ik kan het je echt aanraden het zo te doen en daar ook op te oefenen voor die tijd. Dat hebben wij ook gedaan en het heeft zijn vruchten afgeworpen.
@Mir: Die foto is gemaakt door Annabel en komt ook vast nog wel op FW. Deze dag heeft me idd heel erg goed gedaan maar ik zie nog steeds erg op tegen morgen.
@Jilly: Ik kan het niet vaak genoeg lezen hoor.
@Ilona: Idd, het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd en die grote glimlach van oor tot oor ben ik nog niet kwijt.
@Daphne: Ja hoor, ik kan prima leven met zijn puntenlijstje. Hij heeft idd momenten gehad dat hij niet netjes meeliep en begon te dribbelen en te springen en met andere dingen bezig was. Hij moest uiteraard laten zien dat hij wel hengst is en dan maak je niet altijd netjes je passen af.
@Janine: Ik snap wat je bedoelt, op sommige foto's lijkt dat zeker zo. Ik ben ook niet de beste fotograaf dat ik alleen de perfecte momenten uitkies om te knippen. Maar hij heeft een 8 op beenstanden dus in werkelijk zit het wel goed met zijn stappers.
Om te beginnen iedereen heel erg bedankt voor jullie felicitaties en enthousiasme. Zo geweldig om allemaal te lezen. Ik heb ook alle stukken waarin Jeroen genoemd wordt aan hem voorgelezen maar hij bleef er vrij nuchter onder, hahaha.
@Roos: ja, lief he die foto. Hij is ook gek met zijn mama hoor.
@Suzanne: Ja, dat heeft hij zeker. Hij heeft echt geprobeerd om naast Meline's schouder te blijven lopen. De jury gaf hem na afloop van de gewone keuring ook nog een keer mee om niet te hard te lopen om zo dribbelen van Ferro zo veel mogelijk te voorkomen. Hij heeft het fantastisch gedaan vind ik, helemaal als je bedenkt dat dit zijn eerste keer is dat hij het gedaan heeft. Ik ben zo trots op hem (al ziet hij het zelf niet zo)
@Anna: Ik kan het je echt aanraden het zo te doen en daar ook op te oefenen voor die tijd. Dat hebben wij ook gedaan en het heeft zijn vruchten afgeworpen.
@Mir: Die foto is gemaakt door Annabel en komt ook vast nog wel op FW. Deze dag heeft me idd heel erg goed gedaan maar ik zie nog steeds erg op tegen morgen.
@Jilly: Ik kan het niet vaak genoeg lezen hoor.
@Ilona: Idd, het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd en die grote glimlach van oor tot oor ben ik nog niet kwijt.
@Daphne: Ja hoor, ik kan prima leven met zijn puntenlijstje. Hij heeft idd momenten gehad dat hij niet netjes meeliep en begon te dribbelen en te springen en met andere dingen bezig was. Hij moest uiteraard laten zien dat hij wel hengst is en dan maak je niet altijd netjes je passen af.
@Janine: Ik snap wat je bedoelt, op sommige foto's lijkt dat zeker zo. Ik ben ook niet de beste fotograaf dat ik alleen de perfecte momenten uitkies om te knippen. Maar hij heeft een 8 op beenstanden dus in werkelijk zit het wel goed met zijn stappers.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk om 'm zo nog even terug te zien!
Was zo druk met Liesje dat ik hem niet eens goed heb kunnen bekijken. Maar het is zeker een mooi veulen. Gefeliciteerd!
Was zo druk met Liesje dat ik hem niet eens goed heb kunnen bekijken. Maar het is zeker een mooi veulen. Gefeliciteerd!

Re: Mijn veulenkampioen, edit: filmpje toegevoegd
Ben je weer een beetje bijgekomen?
Wat een superdag he!?
Trouwens, dat veulenn van Reinders was wel een echte buffel! Wanneer is die geboren, december ofzo?
Wat een superdag he!?
Trouwens, dat veulenn van Reinders was wel een echte buffel! Wanneer is die geboren, december ofzo?

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Gefeliciteerd Anita!
En wat geweldig die reactie van jou op de uitslag..
Nou hengst houden die Ferro en aanhouden voor HK 2012

Ik heb van jouw Liesje ook amper wat gezien, gelukkig was ze nog even te bewonderen op de foto die je van haar geplaatst heb.Yoline schreef:Leuk om 'm zo nog even terug te zien!
Ja, ik ben weer wat bijgekomen, heb altijd een moeilijke dag na zo'n keuring maar nu staat de vreugde voorop.adanco schreef:Ben je weer een beetje bijgekomen?
Wat een superdag he!?
Fiorano is geboren op 6 februari, dus ruim 2 maanden ouder dan Ferro.
Haha, die gedachten zijn al wel eens door me heen gegaan. We zien wel hoe het loopt.Kelly schreef:Gefeliciteerd Anita!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco