toverbal
Re: toverbal
wie had nou ooit verwacht dat er een sneeuwvlokkenbonte uit zou komen. zit er appaloosa in zijn afstamming?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
was een grapje hoor,hihihfjordido schreef:thanks allemaal!
oh zou ook kunnen.. maar stipjes zou (iets meer) voor de hand liggender zijn want de vader van zn vader was een appaloosa, maar dat heb ik alleen van horen zeggen van de vorige eigenaar van jasmijn (die tevens eigenaar van het hengstje was)Tamara schreef:nee joh, dat is schimmel. wat grappig dat ie elke x zo veranderd!

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- margalorenz
Leuk!
- nobbygaard
Jou paarden blijven ons steeds weer verbazen
. Wat een leuk effect, ben benieuwd wat zijn orginele kleur gaat worden.

Oh dat is dan voor volgend jaar helemaal spannend wat het dan weer wordt. Ben benieuwd.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Wat een verschil zeg..Ik ken jantje ook al van het begin door nancy en nu ik hem hier weer zie lijkt hij erg veel op een Shetje die ik ooit verzorgd heb.Deze kwam uit een Few spot moeder en een Zwart-bonte vader.Werd zelf Zwart geboren en werd het jaar erop al iets witter en het jaar erna kwamen er ook zulke stipjes tevoorschijn.Nu 4 jaar later is ze een schimmel met nog steeds dezelfde vlekjes als het tweede jaar dat ze verhaarde.Ben dus heel benieuwd hoe Jantje het gaat doen.Few spotten brengen natuurlijk nooit geen enkel kleurige veulens maar kwa verharing lijkt dit er erg op dat er toch Appaloosa meegekomen is ook al is het niet van moeder op zoon of vader op zoon.Kortom ik hou ervan!! 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat grappig zo'n toverbal!
Zorgt wel ieder jaar voor leuke verrassingen.
Zorgt wel ieder jaar voor leuke verrassingen.

wat issie cuuuute Iloon, hebbe hebbe
hihi leuk zo'n toverbal! bij het zien van je foto's en je verhaal kon het zo de mijne zijn. Sophietje Bumblebee is net zo'n toverballetje en nog steeds niet uitgetoverd met haar zes jaar. Er staat je dus nog wat leuke verrassingen te wachten!
Soof is pikzwart geboren en met elk jaar veranderde ze. Haar (zomer) ondervacht is appaloosa( de hengst was er nl. één) en haar moeder een vosje. In de winter is ze zwart met een witte staart en zwarte manen. In het voorjaar is ze bruin met nog steeds haar witte staart. In de zomer heeft ze inene een diamantvormige kol op haar hoofd. Terwijl in het rest van het jaar een donker koppie heeft. In het voorjaar komen bij haar de spikkels door net als bij Jantje. en in de zomer heeft ze een witte achterhand.

voorjaar

zomer

einde winter

einde v.d zomer- kol is zo goed als verdwenen en ze wordt weer donkerder.
Benieuwd hoe Jouw Toverbal gaat veranderen met de seizoenen!
Soof is pikzwart geboren en met elk jaar veranderde ze. Haar (zomer) ondervacht is appaloosa( de hengst was er nl. één) en haar moeder een vosje. In de winter is ze zwart met een witte staart en zwarte manen. In het voorjaar is ze bruin met nog steeds haar witte staart. In de zomer heeft ze inene een diamantvormige kol op haar hoofd. Terwijl in het rest van het jaar een donker koppie heeft. In het voorjaar komen bij haar de spikkels door net als bij Jantje. en in de zomer heeft ze een witte achterhand.

voorjaar

zomer

einde winter

einde v.d zomer- kol is zo goed als verdwenen en ze wordt weer donkerder.
Benieuwd hoe Jouw Toverbal gaat veranderen met de seizoenen!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje