Hij's echt een plaatje
Stoere Dakoot!
Re: Stoere Dakoot!
Jeetje Andrea wat een kerel!
Hij's echt een plaatje
Hij's echt een plaatje
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Stoer is hij zeker en vast
wat een bink!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hij is zeker stoer, heeft echt zo'n mannelijke uitstraling. 
Hij is knap hoor!!
Hij is knap hoor!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Anita: het is inderdaad nog al een hele reis om van de andere kant van NL te komen kijken naar de keuring. Is gewoon niet te doen in je eentje.
Maar er komen foto's en uitgebreid verslag natuurlijk dus dan mis je bijna niks
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Erg leuke
Andrea. Als Dakoot groot is (als in oud genoeg om op te rijden, qua bouw is ie al groot hihi
) moet je hem maar eens meenemen voor een rijvakantie hier in de omgeving hihi. Ben erg benieuwd hoe hij uitgroeid, zo te zien echt als een look-a-like van zijn mama!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat een grote vent is het geworden zeg. Het halster staat hem mooi, alleen de frontriem vind ik wat minder,persoonlijke mening hoor 
Ik ga me verheugen op die foto's en het verslag. En hopelijk is er ook iemand die alle uitslagen verzameld, incl. de bijschrijvers (als die er zijn) zodat ik mijn bestand weer bij kan werken.Dreeke schreef:@ Anita: het is inderdaad nog al een hele reis om van de andere kant van NL te komen kijken naar de keuring. Is gewoon niet te doen in je eentje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

jeetje het is echt Vinga in donkere uitvoering zeg, vooral die foto van jullie tweeën, zijn hoofdje is 2 druppels water mama
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
-
leoensuzanne
Hey Ivonne, wat leuk dat je ook komt kijken. Dat is voor jou toch ook een heel eind rijden zeg!
Hij ziet er goed uit Andrea!! Ik ben erg benieuwd om hem in het echie te zien! Moeten we eigenlijk een FW ruinen foto van keuring Vrouwenpolder maken. In ieder geval Wendy er nog bij met Heino. Komen er nog meer FW mensen naar die keuring?
Hij ziet er goed uit Andrea!! Ik ben erg benieuwd om hem in het echie te zien! Moeten we eigenlijk een FW ruinen foto van keuring Vrouwenpolder maken. In ieder geval Wendy er nog bij met Heino. Komen er nog meer FW mensen naar die keuring?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Annemarie: als hij zo ver is over een paar jaar dan lijkt het me leuk om eens met hem jullie kant op te komen, alleen al voor de omgeving daar 
@ Anita: ik ga een boekje voor je regelen, ook eentje waar de bijschrijvers op staan.
@ Ziggy: inderdaad, qua kleuren totaal niet zijn moeder, maar bouw, oogopslag en streken wel!
@ Suzanne: ik heb begrepen dat er niet veel inschrijvingen zijn voor de keuring, wie weet zijn wij wel de enige 3 met een ruin dan...
We zullen wel zien, voor een foto ben ik wel in hoor, FW-ruinen in Vrouwenpolder
@ Anita: ik ga een boekje voor je regelen, ook eentje waar de bijschrijvers op staan.
@ Ziggy: inderdaad, qua kleuren totaal niet zijn moeder, maar bouw, oogopslag en streken wel!
@ Suzanne: ik heb begrepen dat er niet veel inschrijvingen zijn voor de keuring, wie weet zijn wij wel de enige 3 met een ruin dan...
We zullen wel zien, voor een foto ben ik wel in hoor, FW-ruinen in Vrouwenpolder
Ik vrees dat ik die dag gewoon moet werken.leoensuzanne schreef:Hey Ivonne, wat leuk dat je ook komt kijken. Dat is voor jou toch ook een heel eind rijden zeg!
Dus 90% zeker van niet, maar ja weet het nooit.
Wil Dakoot ook wel eens in het echt zien
Mama van Gwen
(7-2-15)
Ja Suzanne, dat is een heel eind, andere kant van nederland voor mij. Maar ik combineer 2 dingen. Ga vrijdag naar vrienden in Capelle a.d. IJssel, daar slaap ik. Zij gaan zaterdag met me naar vrouwenpolder en zetten me aanhet eind van de dag weer op de trein naar Drenthe.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Eeeeehhh gaattie nog stoppen met groeien Dree? Karamba.... Jammer dat ik met de keuring van VP net terugkom van vakantie. Heel veel succes met je sexy kasteel
Hij is nu veel beter hanteerbaar en dat zul je ook in je punten terugzien.
wat een knappe vent is die dakoot, zijn voorpluk groeit al mooi aan zo. wordt een mega pluk
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Onvoorstelbaar hoeveel hij op Vinga begint te lijken. Je ziet wel regelmatig bepaalde kenmerken van een van beide ouders terug in een nakomeling, maar Dakoot is daarin wel erg 'gekenmerkt'. Het is nog net geen echte kopie van Vinga. Erg leuk om te zien en een wat heeft ze je iets moois nagelaten.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Ivonne: ik vind het echt super leuk dat je komt!! Maar eerst kom ik de 20e naar jou toe 
@ Viv: ik hoop dat hij zich op de keuring net zo netjes gedraagt als thuis, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat wel goed komt, ik vertrouw op mn poownie!
@ Nina1993: Dakota heeft ook veel Sven kenmerken, maar ik vind het erg fijn dat ik in hem veel van Vinga terug zie,
ze heeft zeker een mooie zoon voor me nagelaten
@ Viv: ik hoop dat hij zich op de keuring net zo netjes gedraagt als thuis, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat wel goed komt, ik vertrouw op mn poownie!
@ Nina1993: Dakota heeft ook veel Sven kenmerken, maar ik vind het erg fijn dat ik in hem veel van Vinga terug zie,
ze heeft zeker een mooie zoon voor me nagelaten