Beer is eindelijk thuis!
-
Re: Beer is eindelijk thuis!
Nou het genieten kan nu echt beginnen. En zijn naam is ook echt voor hem gemaakt he, jezus, wat is hij toch groot. Nou veel plezier met hem.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Heej je kanjer eindelijk lekker dichtbij!!! Wat fijn zeg!
Veel plezier met je knuffelbeer
Veel plezier met je knuffelbeer

Goh meid, het geluk straalt helemaal van je af, je geeft gewoon licht. Wat ben jij gek op jouw beertje. Dit is echte liefde. Heerlijk zulke blije mensen. Volgende week al je zadeltje, dat is snel!!!! of heb je hem in bestelling. En dan heerlijk met hem genieten door het bos. Heb je daar ook een rijbak. Dat zou wel fijn zijn. Veel geluk en plezier met je knollie!
Vlin staat ook alleen tussen 3 merries maar hij is wel het lievelingetje. Hij mag echt alles. Alleen tijdens het hooi eten moet hij altijd als buffer staan tussen de ene grote vos en de twee andere pony's.
Vlin staat ook alleen tussen 3 merries maar hij is wel het lievelingetje. Hij mag echt alles. Alleen tijdens het hooi eten moet hij altijd als buffer staan tussen de ene grote vos en de twee andere pony's.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- kristelhans
Hoi!
Ja nou ik hoop volgende week een zadeltje..laat iemand langskomen met nieuw en tweedehandsspul..van een winkeltje hier in de buurt..ga eerst voor een wat goedkoper zadel omdat hij nog zooooo gaat veranderen..dus iets met verwisselbare boom lijkt me wel handig..geen idee wat er allemaal lekker ligt..zien we dan wel weer.. Dan, over een tijdje, gaan we voor een zadel meer op maat..
Er is daar een binnenbak en ook een buitenbak(je). Verder veel zandpaden en mooie natuur. Ik ga deze zomer nog niet veel bakwerk doen..veel rechte paden om hem 'op eigen benen' te krijgen en conditie op te bouwen en dan van t winter misschien wat lessen in de binnenbak..zie wel hoe het loopt.. Net mijn moeder en stiefvader en hun buurvrouw (ik reed vaak op haar fries) mee genomen naar stal..zij hadden Beer alleen nog maar op foto's gezien..mijn moedr heeft niks met paarden maar was helemaal weg van Beer..zo leuk!! Morgen ga ik hem eens even goed poetsen en ik heb een zadelkast gekregen daar die ook een sopje nodig heeft..dit weekend misschien eens even een wandelingetje met Beer in het bos..ken de weg zelf ook nog niet zo goed..woon nog niet zo lang in dit dorpje :p De stalbazen zijn ook vrij flexibel..ze zijn bezig met een B&B in de buurt om een langeafstandsroute voor paarden op te zetten..mensen in de B&B en paarden bij hun..en een vriendin van me mag met haar Andalusiër gerust een keer komen logeren (paard dan daar he..zij bij mij) om lekkere ritten te maken..viel allemaal wel te bespreken..FANTASTISCH!
Nooouuu, wat een verhaal weer...ik vind alle reacties zoooo leuk en het doet me echt wat dat mensen op een foto al kunnen zien hoe gek ik op Beer ben! Echt leuk!
Ja nou ik hoop volgende week een zadeltje..laat iemand langskomen met nieuw en tweedehandsspul..van een winkeltje hier in de buurt..ga eerst voor een wat goedkoper zadel omdat hij nog zooooo gaat veranderen..dus iets met verwisselbare boom lijkt me wel handig..geen idee wat er allemaal lekker ligt..zien we dan wel weer.. Dan, over een tijdje, gaan we voor een zadel meer op maat..
Er is daar een binnenbak en ook een buitenbak(je). Verder veel zandpaden en mooie natuur. Ik ga deze zomer nog niet veel bakwerk doen..veel rechte paden om hem 'op eigen benen' te krijgen en conditie op te bouwen en dan van t winter misschien wat lessen in de binnenbak..zie wel hoe het loopt.. Net mijn moeder en stiefvader en hun buurvrouw (ik reed vaak op haar fries) mee genomen naar stal..zij hadden Beer alleen nog maar op foto's gezien..mijn moedr heeft niks met paarden maar was helemaal weg van Beer..zo leuk!! Morgen ga ik hem eens even goed poetsen en ik heb een zadelkast gekregen daar die ook een sopje nodig heeft..dit weekend misschien eens even een wandelingetje met Beer in het bos..ken de weg zelf ook nog niet zo goed..woon nog niet zo lang in dit dorpje :p De stalbazen zijn ook vrij flexibel..ze zijn bezig met een B&B in de buurt om een langeafstandsroute voor paarden op te zetten..mensen in de B&B en paarden bij hun..en een vriendin van me mag met haar Andalusiër gerust een keer komen logeren (paard dan daar he..zij bij mij) om lekkere ritten te maken..viel allemaal wel te bespreken..FANTASTISCH!
Nooouuu, wat een verhaal weer...ik vind alle reacties zoooo leuk en het doet me echt wat dat mensen op een foto al kunnen zien hoe gek ik op Beer ben! Echt leuk!
wat heerlijk zeg!
bij welke bossen ligt je stal? Misschien zijn er wel uitgezette routes?
bij welke bossen ligt je stal? Misschien zijn er wel uitgezette routes?
---
Wat ben je super enthousiast!!!! Gewoon leuk om te lezen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
- kristelhans
haha nou ik ratel echt aan één stuk door..arme Beer..zal ook wel doof zijn ondertussen (Oost-Indisch, als een echte man)
Maareh, er zijn geen uitgezette routes in dat bos..het is een landgoed van een baron..jaja..in de omgeving waar ik woon zijn veel kastelen en bijbehorende (privé) landgoederen..de stalbaas heeft een deal met de baron ofzoiets..snap 'm nog niet helemaal...hah weet wel dat ik er gewoon lekker mag rijden en dat je geen kip tegenkomt! Ik woon in een buurtschap 'in' de bossen bij Dalfsen. Dit gebied heet het Vechtdal..onlangs was er de Vechtdal endurance..geloof dat ie officieel de Ommen-Vilsteren omloop heet..dat is bij mij in de buurt..ben nog even wezen kijken, gaaf! 15 minuten met de auto en je zit op de Lemelerberg..ook fantastisch mooi!Kasteel Vilsteren heeft ook mooie bossen en landgoed Rechteren ook..weet niet precies hoe het met ruiterpaden daar zit..zal eens langs de VVV gaan hier binnenkort.. En zo kan ik nog wel even doorgaan...als ik straks een trailerrijbewijs heb ga ik ook alles rijden hier in de buurt wat er te rijden valt! En omdat er logés welkom zijn daar kunnen we misschien eens een fjordenrit organiseren!! (of ben ik nu weer over-enthousiast..hihi eerst maar eens voor de eerste keer op Beer)
Maareh, er zijn geen uitgezette routes in dat bos..het is een landgoed van een baron..jaja..in de omgeving waar ik woon zijn veel kastelen en bijbehorende (privé) landgoederen..de stalbaas heeft een deal met de baron ofzoiets..snap 'm nog niet helemaal...hah weet wel dat ik er gewoon lekker mag rijden en dat je geen kip tegenkomt! Ik woon in een buurtschap 'in' de bossen bij Dalfsen. Dit gebied heet het Vechtdal..onlangs was er de Vechtdal endurance..geloof dat ie officieel de Ommen-Vilsteren omloop heet..dat is bij mij in de buurt..ben nog even wezen kijken, gaaf! 15 minuten met de auto en je zit op de Lemelerberg..ook fantastisch mooi!Kasteel Vilsteren heeft ook mooie bossen en landgoed Rechteren ook..weet niet precies hoe het met ruiterpaden daar zit..zal eens langs de VVV gaan hier binnenkort.. En zo kan ik nog wel even doorgaan...als ik straks een trailerrijbewijs heb ga ik ook alles rijden hier in de buurt wat er te rijden valt! En omdat er logés welkom zijn daar kunnen we misschien eens een fjordenrit organiseren!! (of ben ik nu weer over-enthousiast..hihi eerst maar eens voor de eerste keer op Beer)
Fijn dat Beer nu op zijn nieuwe stek is. Kun je lekker van hem gaan genieten!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Annalynn kan je dan vast wel helpen met wat routes als je daar straks aan toe bent met Beer.
---
- kristelhans
Zeker! We hebben al eens tegen elkaar gezegd dat we (ooit) samen gaan rijden haha..
- melle_odet
wat een leuke fjord!
ziet er gezellig uit daar op stal!!
je woont niet zo ver bij mij vandaan!
ziet er gezellig uit daar op stal!!
je woont niet zo ver bij mij vandaan!
Quitte is the best!
- kristelhans
heee, ik zie het; Heino! Dat is wel te rijden vanaf hier
Rij jij veel in deze omgeving buiten?

- melle_odet
nee op het moment niet, ben net weer 3 weken bezig met rijden
en die van mij is op een of andere manier niet meer te houden buiten terwijl ik eerder zo naar buiten kon....
en die van mij is op een of andere manier niet meer te houden buiten terwijl ik eerder zo naar buiten kon....
Quitte is the best!
- kristelhans
Lente in z'n bolletje? Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Beer zal gaan..ik ben nu online op zoek naar een kaptoom om te beginnen met longeren..we hebben al veel grondwerk aan de hand gedaan (nog lang niet genoeg) maar hij begint nogal wat spekjes te krijgen en energie op te bouwen dus het is tijd voor de volgende stap!
Wat lekker dat je hem nu bij je hebt!
En heerlijk dat je straks lekker in het bos kunt cruisen!
Jullie zien er idd gelukkig uit samen
En heerlijk dat je straks lekker in het bos kunt cruisen!
Jullie zien er idd gelukkig uit samen

- melle_odet
kristelhans schreef:Lente in z'n bolletje? Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Beer zal gaan..ik ben nu online op zoek naar een kaptoom om te beginnen met longeren..we hebben al veel grondwerk aan de hand gedaan (nog lang niet genoeg) maar hij begint nogal wat spekjes te krijgen en energie op te bouwen dus het is tijd voor de volgende stap!
nee het is al sinds vorig jaar zomer zo en voor de kar doet ze het prima maar onder het zadel is het een probleem terwijl dat met rijden in de bak weer geen probleem is.
Quitte is the best!
- Ilonka
Fijn hoor Kristel dat je Beer nu thuis hebt staan! Als ik met Ilonk weer eens thuis ben voor de smid dan kom ik wel buurten. Is denk ik een km of 15-18 naar jouw stal dus lekker stukkie draven voor oma.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.