haha laat ik voorop stellen: Bink voelt groter aan, maar daarnaast is ie ook wat langer...die combi zal wel maken dat Anton kleiner oogt. (want inderdaad, laatst nagemeten kom ik allebei op ca. 1,47 m)Esther schreef:Maareh, hoe kan het dat jij ineens zo klein lijkt?? Bink is toch niet veel groter dan Anton, of wel??
Dit zei mijn instructrice ook. Ze begon eerst een verhaal: "Veel mensen denken al snel dat als hun paard langzaam kan galloperen dat ie het ook goed doet, maar meestal valt dan de achterhand weg en zijn ze gewoon te traag."Evy schreef:Ik sta te kijken van z'n galop, wat een mooi ondertredend achterbeen heeft hij zeg! Vooral goed te zien op foto 18![]()
Ga je met hem ook de zadelproef doen?
Begon m al even te knijpen, want ja...Bink kan ook heel fijn relaxt galloperen, voelt goed, maar is het dan ook goed? Ik sprong aan, zegt ze: "Wát goed? Hij kan het...nu al..."
En wil het zeker proberen, zadelproef. Vorig jaar was te gauw en helemaal aangezien ik het advies kreeg om zuinig op hem te zijn. Maar zoals hij het nu doet moet hij het wel gaan kunnen van het najaar.
Naja rest zegt janna al...zijn nu heel bewust bezig dat hij lengte wil nemen en goed op eigen benen leert lopen (en niet opkropt, met het gevolg: Mooi plaatje, maar je verprutst hem voor later).