Oefenen voor de keuring
Re: Oefenen voor de keuring
Dat hoop ik, zou leuk zijn als we een goed resultaat halen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat ziet er goed uit hoor. Zondag hebben we ook even geoefend met Fugo en Tasja ging ook wel lekker 

- Machteld&Falco
haha, kleine dondersteen
Erg lief hoor!

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Wat een leuk stel zo en wat is ie al groot!
Op de keuring gaat t vast lukken hoor, al zal hij best wel eens laten zien hoe stoer hij is!
Op de keuring gaat t vast lukken hoor, al zal hij best wel eens laten zien hoe stoer hij is!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Ik verwacht ook niet dat hij zich daar de hele tijd voorbeeldig gaat gedragen. Het is tenslotte een hengst en dat wil ie weten ook, hahaha.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooi om te zien hoor. Ik vind dat Ferro heel braaf meeloopt. Tja en dat hij na een paar rondjes even wat rare sprongen maakt... is ie toch kleuter voor?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Wat een onwijs ondeugend knappertje. Tis maar goed dat mamma zo rustig is......enne...Jeroen. Trouwens jij mag nog eens wat zeggen over mijn gouden Marleen (op topic kapper). Die Jeroen van jouw heeft ook een flitsende gouden rand hoor!! En nou gaat hij Ferro misschien nog voorbrengen ook. Jij ook zuinig zijn op je kerel Anita.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ziet er al goed uit!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ik ben ook heel zuing op hem hoor, kan niet in woorden uitdrukken hoeveel ik van hem hou.Jankeke schreef:Wat een onwijs ondeugend knappertje. Tis maar goed dat mamma zo rustig is......enne...Jeroen. Trouwens jij mag nog eens wat zeggen over mijn gouden Marleen (op topic kapper). Die Jeroen van jouw heeft ook een flitsende gouden rand hoor!! En nou gaat hij Ferro misschien nog voorbrengen ook. Jij ook zuinig zijn op je kerel Anita.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco