Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Ilona
Bericht
door Ilona » za 23 mei 2009, 09:55
Nee die knotjes mensen is niet echt een optie zoals jij het beschrijft...

Advertentie plaatsen? Of durf je dit niet aan?
Nou wie weet wie er nog eens op je pad komt! En anders, je kan Meline (straks) lekker weer voor de kar zetten en die mannen vinden het vast niet erg om lekker in de wei te staan en zo nu en dan aandacht te krijgen van jullie.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. 
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » za 23 mei 2009, 11:55
Een advertentie..... ik heb er wel eens aan gedacht maar ik ben zo bang dat ik hordes pubermeisjes op het erf krijg die er vervolgens meer aan verknoeien dan dat ze er goed aan doen. Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
Op zich zullen er op FW best wel mensen zitten die het leuk zouden vinden om te doen maar die wonen gewoon te ver weg om het praktisch te houden.
De jongens hebben uiteraard geen probleem met de huidige situatie en voor Djambo is het ook nog prima zo maar Celony zou best zo langzamerhand wel wat aan het werk mogen, zeker ook gezien zijn spekkies.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
roos
Bericht
door roos » za 23 mei 2009, 12:33
Ziet er stoer uit hoor Anita.Nu kan het echte werk beginnen en dat komt vast helemaal goed!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
Jeempie
-
Contacteer:
Bericht
door Jeempie » za 23 mei 2009, 16:21
Kun je hem niet wegbrengen om te beleren voor de kar dan, zodat je er daarna zelf mee verder kunt?
Zortin Z1 + 10 alweer!

Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

-
siets
-
Contacteer:
Bericht
door siets » za 23 mei 2009, 16:36
Hihi wat een ondeugd! Ik wist helemaal niet dat ze de bitringen zelfs in de mond konden wurmen. Moet er stiekum wel om lachen
Echt een mooie fjord!
Dag lieve, lieve Trix...

-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » za 23 mei 2009, 17:37
Jeempie schreef:Kun je hem niet wegbrengen om te beleren voor de kar dan, zodat je er daarna zelf mee verder kunt?
Die plannen zijn er ook wel hoor om dat nog te gaan doen. Maar zoals ik er nu overdenk ga ik er zelf niet direct verder mee. Dat durf ik gewoon niet met zo´n jong en onervaren paard.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco