Een echt speelmaatje voor DJ.
Heerlijk als ze zo kunnen spelen.
Hij doet het goed , zo te zien.
nieuwe in de kudde!
Re: nieuwe in de kudde!
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Cindy+Uniek
ja ze zijn helemaal happy! als ik 's ochtends aan kom liggen ze met z'n 4en languit vlak bij elkaar 
Dj moet hem af en toe even laten zien dat hij de baas is, maar dat zal snel over zijn, want Dimacho vind alles prima

Dj moet hem af en toe even laten zien dat hij de baas is, maar dat zal snel over zijn, want Dimacho vind alles prima
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Machteld&Falco
Die buizen van de drinkbak waren bij mij al lang gesneuveld 
Wat is Dj toch een kanjer zeg. Van schraal veulentje naar rasechte killer looks
gezellige bende is het daar wel met al die paarden zo!

Wat is Dj toch een kanjer zeg. Van schraal veulentje naar rasechte killer looks

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- Cindy+Uniek
hihi nee ze slopen niks gelukkigMachteld&Falco schreef:Die buizen van de drinkbak waren bij mij al lang gesneuveld
Wat is Dj toch een kanjer zeg. Van schraal veulentje naar rasechte killer looksgezellige bende is het daar wel met al die paarden zo!

want daar links in beeld zijn 2 draden van de elektra voor het stroom apparaat, daar hebben ze ook niet aangezeten, daar komt nog wat overheen, maar leen heeft het zo druk dat het er nog niet van gekomen is...
de meterkast is inmiddels af, dus binnen 2 weken komt de stedin ons eigen water en elektra aansluiten

(dat hadden we nu nog van de bouw van die villa ernaast,maar die zijn eind juli klaar dus we moesten nu toch wat gaan ondernemen)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥