Enzo zijn laatste dag als hengst[update]

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Machteld&Falco

Re: Enzo zijn laatste dag als hengst[update]

Bericht door Machteld&Falco » wo 01 apr 2009, 16:55

Aurora schreef:Nou Enzo zijn 1 April grap...........
Bleek een balletje niet voldoende ingedaald, links ging al mooi te bungelen maar rechts hing nog te hoog. Hij was al versuft dus kon hem ook meteen naar de kliniek brengen, maar de auto met trekhaak was niet thuis. Kan ook nog een paar maandjes wachten............Heb wel gevoeld van te voren natuurlijk, maar daar was meneertje niet echt van gediend en trok dan ook meteen op en dan is het moeilijk voelen hè.
Leuke grap Enzo, mooi door het oog van de naald gekropen.
Heb jij geluk.. Falco lag al op de grond toen ze zagen dat hij een bal miste... (dat je dat van tevoren niet checkt snap ik niet, jij hebt tenminste gevoeld :P )
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » wo 01 apr 2009, 17:54

Enzo heeft vermoedlijk nog plannen met die balletjes en wou ze daarom nog niet kwijt.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Aurora
Contacteer:

Bericht door Aurora » wo 01 apr 2009, 18:12

Anita45 schreef:Wat een stunt van hem. Zou hij staand of liggend gecastreerd worden. Heb je nu dan wel een oplossing voor hem nu hij eerst hengst blijft, hij kan niet gezellig bij de dames in nu.
Ik mocht kiezen, staand of liggend. Staand heeft bij mij op deze leeftijd de voorkeur. We doen het al jaren zo en ze kunnen na een 2 uurtjes weer lekker in de wei. Liggend is volgens onze dierenarts iets schoner werken maar daarbij moet je weer rekening houden met de eventuele complicaties van de narcose.
Hij loopt nu bij 2 drachtige merries dus daar kan hij geen schade aanrichten :D .Zariska is deze maand uitgerekend, Furora is een latertje dit jaar dus hij heeft nog gezelschap.
Tja nu dus regelmatig even voelen hè 8-) of ze allebei al hangen. Gaat me dat te lang duren dan breng ik hem naar de kliniek.

Hij had zijn rustgever en antibiotica spuit al wel te pakken.....
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Plaats reactie