Nog meer ...............Strand!!!!!!!!!!!
Re: Nog meer ...............Strand!!!!!!!!!!!
heerlijk uitwaaien op het strand!! op de Belg sta je er niet gek op hoor. JUist een imposnat dier om te zien. Maar welke fjord loopt daar ruiterloos over het strand?
lees het al terug dat het Viv is met Cadiz.
lees het al terug dat het Viv is met Cadiz.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Oh okee, nooit geweten dat dat bestond stom,stom
volgende keer zou ik ook wel mee willen
volgende keer zou ik ook wel mee willen

Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Volgend jaar doe ik ook mee, als Vlin dan nog net zo braaf is als gisteren en drie weken daarvoor. (Vandaag was hij weer zo heet). Misschien dat er dan iets geregeld kan worden met trailers e.d. Ik vond het een super gave dag. En dan dat weer.....in het binnenland was het niet veel soeps maar daar.....Lekker de hele tijd op een terrasje gezeten in het zonnetje. Wel gedwongen, daar onze Koos (=wiite boxer) een attaque kreeg en in de vloedlijn lag en er dus niets meer kwam van wandelen. Maar zonnen is ook lekker. Toen jullie weer terug kwamen zag ik alleen maar glunderende en zonnige gezichten, heerlijk doorgewaaid en/of kleddernat (he Claudia, is je onderbroek al weer droog?). Tot volgend jaar!!!!?????
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Hahaha is het zo erg? Nou kom maar op. Je mag ze ook op de CDtje gooien hoor dan maak ik zelf wel ff topicjeclaudia schreef:(viv, voor Kadies maak ik een eigen topic, dat waren er te veel)

Oww dat ziet er super heerlijk uit! Jullie hadden er ook mooi weer bij, dat scheelt een hele hoop!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Marin&Nimpfie!
Oohhh zo balen.. Zo goed idee van mezelf en dan niet meekunnen
Zag er leuk uit!

Nimroy + 04-06-2009
B.B. King!
Fello!!
B.B. King!
Fello!!