Evita!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Ivonne

Re: Evita!

Bericht door Ivonne » za 21 mar 2009, 21:09

Wat een schattig koppie zeg! Ik moest ook meteen aan Anka denken, maar die hebben dus dezelfde vader begrijp ik?
Prachtige kuif hoor!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Amber_

Re: Evita!

Bericht door Amber_ » za 21 mar 2009, 21:40

Unique schreef:
colunder schreef:Dee dee,Ja dat is dezelfde Evita,Ik hoop echt dat ze het de komende jaren uit haar hoofd laat om er nog op te gaan zitten(ik betwijfel het).
Evita ziet er goed uit!
Zonde dat zo'n paardje bij iemand terecht is gekomen die eigenlijk helemaal niet aan het opvoeden van een veulen toe is,hopelijk gaat het goedkomen met haar!
Hoezo betwijfel je dat? Je kent Noortje niet eens.
Vind het ronduit heel onbeschoft van je om zo over mensen te praten die je niet kent. En al helemaal op zo'n manier.
Ik zet die foto's hier neer voor de leuk niet om commentaar over dat wat gebeurd is te krijgen.
Meende niet dat ik daar om had gevraagd????
Beetje mensen zwart zitten maken, echt heel laag van je.
En geloof mij Noortje heeft dr lesje echt wel geleerd wat dat betreft :) Ze is er erg van geschrokken. Niet dat jij het geloofd zo te lezen. Heb dr zelf ook echt wel op dr kop gegeven.
Evita staat lekker in het land dagelijks, wordt 1/2 keer per week met dr gewandeld en vaak lekker gepoetst.
Ook goedenavond ! :?
Ik vind dat ze dat mag zeggen, het is háár mening.
En eerlijk gezegd kan ik mezelf er goed in vinden :j.

Je hoeft haar toch niet te kennen om zo over haar te praten. Ze ging op een veulen zitten, dat is toch gewoon slecht ? Dat heeft niks met haar als persoon te maken, dat had Colunder van elk persoon gevonden die dat had gedaan. Ik ook trouwens! En het heeft niks met zwart maken te maken, het is toch zo ? Het is toch niet slim om een veulen te kopen als je er niks van af weet ?? }-o

Ik vind dat jij onbeschoft reageert.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Plaats reactie