Hij is nog hengst, dat zijn alle paardjes op de foto nog. Het stond me vorig jaar erg tegen om hem als kleine Djimm van een paar maanden oud direct te laten ruinen, het was gewoon echt een kleine en vooral hele lieve gup. Toen kwam ik dit adresje tegen waar dus een hengstengroep is. Als je er bent kunt je er zó tussenlopen, totaal geen hengstengedrag, maar dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ze àllemaal nog hengst zijn plus zeeën van ruimte hebben. Bij onderlinge irritaties kunnen ze heel makkelijk een stukje verderop gaan staan. Djimm wordt trouwens tzt wel geruind hoor, maar zolang de situatie het toelaat mag hij van nog hengst blijvenMachteld&Falco schreef: Knappe man wordt hij al zeg. Is hij al geruind of laat je hem hengst?

Dat is het enige treurige voor hem idd, dat hij waarschijnlijk na zijn derde nooit meer op zo'n mooi plekje gestald wordtYoline schreef:Het is daar echt prachtig! Volgens mij heeft ie de tijd van z'n leven![]()

De eigenaresse vertelde me laatst ook dat ze vanuit de vorige groepen, dus de oudere hengsten die nu zadelmak/ingereden worden, heel veel positieve reacties heeft gekregen over hoe goed de paarden al over vier benen lopen en dat hun evenwichtsgevoel duidelijk beter ontwikkeld is dan bij paarden die op stal opgegroeid zijn. Tja, das ook wel logisch natuurlijk, anders maken ze daar snel flinke schuivers vrees iktruus1970 schreef:dat is echt geweldig voor een paard om op te groeien. Volgens mij krijgen ze er een sterk lijf van. alle ontberingen die ze krijgen daar en de hellingen. mega goed

Esther, je hebt helemaal gelijkEsther schreef:Het is ook echt wel reclame voor de opfok daar.. Je komt tevreden over en dat is wel goed, als je je paard zo'n end weg brengt wil je wel weten hoe het gaat, dat je niet na 2 jaar een mager halfdood scharminkel op kunt halen.. Je hoort het wel eens..
Als ik jouw rectie lees en de foto's zie dan zou ik mijn jonge paard er ook wel heen brengen denk ik..
Die laatste foto, jemig, hij krijgt inderdaad wel spieren als hij zi de berg op kan hollen!! Super!!
Is die met het halster nieuw ofzo??

Die met het halster zal wel nieuw zijn inderdaad