Rij filmpjes!!! Van Moods en mij.

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
anika

Re: Rij filmpjes!!! Van Moods en mij.

Bericht door anika » ma 26 jan 2009, 10:12

Ligt het aan mij dat ik het er niet uit vind zien?

Ik had het toch wat anders van je verwacht, je bent altijd zo goed met grondwerk bezig.
Ten eerste het bit? Heb je daar een speciale reden voor?

Hij negeert jouw hulpen. Volgens mij wou je de volte linksom pakken (te zien aan je houding) maar hij dramt zijn zin door om naar rechts te gaan.
Je zit enorm gespannen (ok, dat is logisch) maar dat komt niet echt ten goede in zijn beweging. Hij moet in ieder geval actiever lopen. Hij valt steeds terug naar stap, dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Neem les, zometeen heeft meneertje je door en dan is het hommeles..

En het schaap? Ligt het zadel niet goed?
Murphy :+: Ysha
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » ma 26 jan 2009, 11:13

Hoi Anika,
Je commentaar klopt hoor, ik heb op het NH forum al de nodige tips gehad en er komt binnen een maand iemand die mij gaat helpen en lesgeven.

Dat bit gaat regelrecht de prullenbak in, ik wist niet toen ik ging rijden wat voor een inwerking die had. Inmiddels wel en ik walg ervan.

Het zadel ligt goed, dat schaap tsja, geen duidelijke reden voor te geven vond het zelf wel mooi. Maar toen ik de uitleg kreeg over goed passende schoenen en dan nog dikke sokken erbij aan. Tsja je voeten gaan dan knellen dus met dat schaap is het ook zo.

Ben erg blij dat ik de filmpjes op internet heb gezet en erg veel geleerd heb van de mensen die erop gereageerd hebben.

Voorlopig niet rijden, lekker concentreren op grondwerk en samen zijn! Ik wil moods niet verpesten op deze manier of hem zelfs pijn doen op deze manier!

En het is altijd fijn om positieve reacties te hebben, maar reacties met feedback waar ik van kan leren heb ik nog altijd liever! :D

Groetjes,
Mieke
colunder

Bericht door colunder » ma 26 jan 2009, 11:27

Wauw, wat kan jij goed met kritek omgaan zeg!!
Super dat je het zo goed oppakt en dingen van mensen aan wilt nemen,zouden meer mensen moeten doen,mijn complimenten hiervoor!!!
Als jij zo'n instelling blijft houden dan komt het zeker helemaal goed met julie!!!!
heel veel plezier met het verdere rijden met moods en zijn verdere training!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
anika

Bericht door anika » ma 26 jan 2009, 15:44

Hey Mieke,
ik ben blij dat je het goed opneemt! Het was ook zeker niet als afkraken bedoelt.
Iedereen maakt fouten, ieder zijn eigen manier van omgaan. Maar omdat ik weet op welke manier (NH) jij te werk gaat, schrok ik hier van.
Maar van fouten leer je.
Snap dat mensen zo positief mogelijk willen reageren, je hebt immers een hele rugzak bij je, maar vind wel dat je (over het algemeen) op fouten gewezen moet worden.
Ook dit weer als opbouwend bedoelt ;)
Murphy :+: Ysha
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » ma 26 jan 2009, 16:21

sommige topruiters hebben dat niet eens :n
erg genoeg is dat oh zo waar... :(
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Plaats reactie