Prachtige foto's maakt Femke.
Ja klopt...sorry Femke!hypofocus schreef:Het was eigenlijk niet de bedoeling om deze plaatjes te plaatsen. Maar daar hebben we 't op bokt al over gehad.
Even voor de duidelijkheid naar anderen; de kwaliteit is wat minder als jullie van me gewend zijn.
Ik kwam die dag eigenlijk voor de andere pony van de Topic Starter, maar 'k heb ook even snel wat snapshots genomen van het veulentje.
Thanks!! Vond het wel een leuk forum lijken, dus heb me maar n account gemaaktNathalie1985 schreef:Welkom op FW, super dat je hier nu ook actief bentVeel plezier hier!
Mij ken je al als Lieken_1985 van op Netlog!
Groetjes
Het is ook eenleuk forumchunkymonkey schreef:Ja klopt...sorry Femke!hypofocus schreef:Het was eigenlijk niet de bedoeling om deze plaatjes te plaatsen. Maar daar hebben we 't op bokt al over gehad.
Even voor de duidelijkheid naar anderen; de kwaliteit is wat minder als jullie van me gewend zijn.
Ik kwam die dag eigenlijk voor de andere pony van de Topic Starter, maar 'k heb ook even snel wat snapshots genomen van het veulentje.
Maar heb het bokt al in orde gemaakt...
Ik heb hier nog geen antwoord ontvangen.
Even ter info : De kwaliteit van de afgedrukte foto"s , die overigens in het groot aan mn muur hangen, is gewoonweg fantastisch!! Dus verkijk je dus niet op de kwaliteit van deze foto's. ( die ik overigens ook super vind!)
Thanks!! Vond het wel een leuk forum lijken, dus heb me maar n account gemaaktNathalie1985 schreef:Welkom op FW, super dat je hier nu ook actief bentVeel plezier hier!
Mij ken je al als Lieken_1985 van op Netlog!
Groetjes