Hengstenkeuring foto's
Ik had al wat foto´s die ik al van hem had vergeleken en het kon niet missen. Heb me alleen een beetje verkeken op de kleur waardoor ik hem niet herkende.
Heb je nu nog meer interessante foto´s die niet hier staan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

nee eigenlijk niet, allemaal op een verkeerd moment ofzo of wazigAnita45 schreef:Ik had al wat foto´s die ik al van hem had vergeleken en het kon niet missen. Heb me alleen een beetje verkeken op de kleur waardoor ik hem niet herkende.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ik heb er ooit eens deze 3 foto's van gevonden.
Dat moet het dus Orsta links zijn en Jars rechts. Onder het lichaam van Jars
zie je mijn benen in spijkerbroek terwijl ik nog in mijn stoel zit. Jeroen is nog
net zichtbaar direct naast Jars in geblokt overhemd. Hij probeert uit alle macht
mij uit mijn stoel te krijgen (dat ging toen nog niet zo gemakkelijk).

Op foto 2 ben ik inmiddels uit de stoel en probeer ik weg te komen. Ik ben te zien
achter Jars met bruin shirt en paardestaart met rode gloed. OOk andere mensen
proberen het vege lijf te redden.

Dat moet het dus Orsta links zijn en Jars rechts. Onder het lichaam van Jars
zie je mijn benen in spijkerbroek terwijl ik nog in mijn stoel zit. Jeroen is nog
net zichtbaar direct naast Jars in geblokt overhemd. Hij probeert uit alle macht
mij uit mijn stoel te krijgen (dat ging toen nog niet zo gemakkelijk).

Op foto 2 ben ik inmiddels uit de stoel en probeer ik weg te komen. Ik ben te zien
achter Jars met bruin shirt en paardestaart met rode gloed. OOk andere mensen
proberen het vege lijf te redden.

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

janna schreef:dat kleine Gra tje is Bjork. Een Timor uit Myra(dacht ik)
Die is later ook nog wel op de HK geweest. Niet echt een schatje was het toen. Klopt deze Bjork is het, levensnr. 20050243. Zijn moeder Myra is een Sebastian.
De wat oudere Gra met lange manen, is Arin (20040346). (die nu ook op FW zit)
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco