arin weer eens!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » za 03 jan 2009, 10:45

rosalie schreef:ja hij is inderdaad pas vier jaar. beter wordt het helaas nooit als het maar niet erger wordt.

polle, haha ja inderdaad hij heeft een lekkere dikke vacht en is al een week of drie niet gepoetst haha krap alleen z'n hoefies uit.

de rest bedankt! :D
Bij een merrie op onze manege is RV ook artrose geconstateerd (een jaar ofzo na aankoop, dus ze liep er wellicht al mee rond). Dat is nu al een tijdje stabiel, verergert niet. Dus ik hoop dat dit bij jou ook het geval gaat zijn en dat je, met enige voorzichtigheid, nog lang plezier mag hebben aan deze kanjer :)
Nathalie1985
Contacteer:

Bericht door Nathalie1985 » za 03 jan 2009, 12:36

Wat een knappe man, showen kan hij. Mooi koppie seg
Spijtig van zijn artrose!
rosalie

Bericht door rosalie » za 03 jan 2009, 21:09

Machteld&Falco schreef:
rosalie schreef:ja hij is inderdaad pas vier jaar. beter wordt het helaas nooit als het maar niet erger wordt.

polle, haha ja inderdaad hij heeft een lekkere dikke vacht en is al een week of drie niet gepoetst haha krap alleen z'n hoefies uit.

de rest bedankt! :D
Bij een merrie op onze manege is RV ook artrose geconstateerd (een jaar ofzo na aankoop, dus ze liep er wellicht al mee rond). Dat is nu al een tijdje stabiel, verergert niet. Dus ik hoop dat dit bij jou ook het geval gaat zijn en dat je, met enige voorzichtigheid, nog lang plezier mag hebben aan deze kanjer :)
bedankt ik hoop het ook!

cindy+uniek, haha jaalle merries hier in de kudde vinden alles best wat hij doet haha
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 04 jan 2009, 08:06

Zo te zien vermaakt hij zich goed :D
In welke mate heeft hij artrose?

Skreia heeft ook al zeker sinds ik haar heb (bijna 5 jaar) artrose in beide kogels en linkervoorknie. Ik geef haar elke dag Primaval en het is al deze jaren al stabiel, nog nooit kreupel van geweest. Ze struikelt misschien wel iets meer dan andere paarden maar ach daar is goed mee te leven (zeker als ze niet te laag loopt). Skreia loopt alleen recreatief en 1x in de week aan de longe om haar soepel te houden.

Hoop voor jou dat je ook nog heel veel jaar kan genieten van je vent en lekker kan rijden!
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » zo 04 jan 2009, 09:00

Wat ziet ie er goed uit zeg *D
Hopelijk kun je straks weer lekker met hem aan 't werk!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
rosalie

Bericht door rosalie » zo 04 jan 2009, 17:17

skreia: volgens die veeartsen is het al in best erge maten, ze hebben het geen cijfer gegeven.
ik weet dat er ook paarden met artrose nog endurance lopen etc. maar omdat arin nog maar licht is ingereden, is dat nu nog een te grote stap volgens de VA omdat dan de belasting groter is dan wanneer hij al netjes op eigen benen loopt.
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » zo 04 jan 2009, 17:18

rosalie schreef:skreia: volgens die veeartsen is het al in best erge maten, ze hebben het geen cijfer gegeven.
ik weet dat er ook paarden met artrose nog endurance lopen etc. maar omdat arin nog maar licht is ingereden, is dat nu nog een te grote stap volgens de VA omdat dan de belasting groter is dan wanneer hij al netjes op eigen benen loopt.
Ok jeetje wat balen zeg :n
Ik hoop voor je dat het allemaal nog meevalt in maart en dat het stabiel blijft en dat je in ieder geval lekker recreatief met Arin kan rijden!
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Plaats reactie