Vandaag ons mooiste kerstkado ooit halen (update)
- nancy imka
Hey,
Ik ben gister niet meer op Internet geweest, moest natuurlijk wat later naar Imka toe en savonds kwam mn vriendin even kijken naar de kleine pup.
We hadden uiteindelijk geen keuze meer want de fokker had toch voor een blonde reu gekozen. Maar geen probleem voor ons hoor wij waren net zo verliefd op deze
Hij heet Prince Caspian of the royal club, roepnaam Bartje
. Zn achternaam heeft hij te danken omdat de fokster eigenlijk deze pup wilde houden maar haar man wilde de andere reu. Wij hebben de mooiste pup qua bouw maar de ander heeft een mooiere kop, tenminste dat zeggen hun wij zagen het verschil niet....
Het is uiteindelijk het hondje met het witte vlekje geworden. Weet nu ff niet of deze op de foto's stond. Maar als je er een ziet met een witte vlek is het hem
Dit is hem nou

Met mn twee toppertjes
Merry Xmas
En uitgeteld
Er zit al een klein gaatje in de bank van zn tandjes, en gisteravond wilde hij aan de tafel beginnen
Het is een kleine donderstraal maar super slim, want hij heeft pas een ongelukje binnen gedaan verder geeft hij netjes aan dat hij moet plassen.... 
Ik ben gister niet meer op Internet geweest, moest natuurlijk wat later naar Imka toe en savonds kwam mn vriendin even kijken naar de kleine pup.
We hadden uiteindelijk geen keuze meer want de fokker had toch voor een blonde reu gekozen. Maar geen probleem voor ons hoor wij waren net zo verliefd op deze

Hij heet Prince Caspian of the royal club, roepnaam Bartje

Het is uiteindelijk het hondje met het witte vlekje geworden. Weet nu ff niet of deze op de foto's stond. Maar als je er een ziet met een witte vlek is het hem

Er zit al een klein gaatje in de bank van zn tandjes, en gisteravond wilde hij aan de tafel beginnen

Oh, wat een leukie Nancy! Wel foto's blijven posten over zijn groei hoor!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- nancy imka
Ben ook nooit zo blij met mijzelf op de fotocolunder schreef:Wat een kanjer al!!(letterlijk en figuurlijk).
Heel veel plezier met hem,en veel foto's blijven plaatsen!!
Wel leuk om jouw ook een keer op de foto te zien,ik wist nooit hoe je eruit zag.

Nou tot op heden gaat het eigenlijk heel erg goed met de kleine! En de "grote" ook. Wij noemen Brenda eigenlijk vanaf het begin al die kleine dus nu is het wel eens onwennig wie we nu bedoelen

Brenda is zeker weten niet de leukste naar andere honden toe. Ze is zeer jaloers, en haalt dan snel uit. Maar tot op heden is het alleen maar wat gebrom naar de pup toe.
Brenda was vanaf het begin dat we haar hadden eigenlijk al niet erg socciaal Arnold was ze dan ook zeker weten de baas. Maar er zijn sommige reuen die ze erg graag mag. Toen Arnold overleed toen is ze heel down geworden thuis. We merken gewoon nog steeds aan haar dat ze niet zich zelf is.
Nu is het zeker weten wennen voor haar. Maar ik heb niet het idee dat ze het helemaal niks vind!
Met de kleine gaat alles goed, hij moet leren om in de bench te zitten en dat vind hij op zn zachtst gezegt niet leuk! De buren twee huizen verder op hebben hem zelfs horen gillen

Snachts slaapt mn vader voor de bench daar ben ik het niet erg mee eens maar goed zo duurt het alleen maar langer Maar goed hij ligt op de grond niet ik

Met het zindelijk maken gaat het super, hij geeft goed aan wanneer hij moet en loopt dan zelf al naar de deur toe. Hij heeft tot nu toe 2x binnen geplast en een keer gepoept en gisteravond werd er niet goed opgelet toen hij het binnen deed dus voor een pup van acht weken gaat het echt super goed!!!
Verder gaat hij wel een beetje beginnen met klieren en uitproberen. Vandaag wilde hij de deken van de hondenmand verscheuren en dat mocht niet van ons heel flauw vond hij het

Is goed hoor, misschien kan ik dan meteen een data afspreken om eens bij Cees te komen kijkenOwwwwww hij is leuk nance, kom snel ff op bezoek hoor. Hoe vind Lady Brenda hem? Zo op de foto's te zien is ze wel content met dr nieuwe lover

Dit is wel een heel bijzonder kerstcadeau!
Veel plezier ermee. Maar dat zal wel lukken!
En sterkte met je gebrek aan nachtrust de komende tijd!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- nancy imka
Nou als ik slaap hoor ik niks meerSjolvir schreef:Dit is wel een heel bijzonder kerstcadeau!

Als hij maar niet begint voor ik slaap....

- nancy imka
- nancy imka
- nancy imka
Heb een paar foto's van vandaag, niks bijzonders maar vond ze wel leuk om even te plaatsen.

T word al een grote jongen hoor, hij heeft vandaag voor het eerst mee gelopen met onze honden groep (bestaat uit 2 honden Brenda en Jessie de hond van mn vriendin) Eerst was Jessie erg eng maar naar verloop van tijd kreeg hij wel praatjes
Maar het duurt een week dan kan ik hem niet meer tillen. Hij mag niet meer als tien minuten wandelen per keer omdat hij onder de zeer grote hondenrassen behoord pff voel nog mijn armen
De volgende keer gaat hij mee in de rolstoel of buggy 

- Rosantjuh(L)banjer
Holy cow, wat een poten joh! Dat wordt een groffe jongen, die Bartje! Ik denk dat het nog wel Bart wordt
Hij ziet er erg leuk uit hoor, wat een schat. Denk niet dat hij lang mee kan tuffen op je scootmobiel. Ik had me jou ook héél anders voorgesteld, leuk je nu eens te zien!

Hij ziet er erg leuk uit hoor, wat een schat. Denk niet dat hij lang mee kan tuffen op je scootmobiel. Ik had me jou ook héél anders voorgesteld, leuk je nu eens te zien!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....