Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
~mirjam~
Bericht
door ~mirjam~ » wo 10 dec 2008, 17:30
Erna ziet er super uit

, je zou niet zeggen dat het al een dame op leeftijd is.
En die sneeuw levert idd super plaatjes op.
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » vr 12 dec 2008, 20:51
Anita45 schreef:Ik vind het geweldig hoe de oude dame zich vermaakt in de sneeuw en jouw liefde voor haar spreekt hier zo zeer uit, brok in m'n keel hoor.
Bedankt Anita dat zijn hele vriendelijk woorden van je. Zoals het er nu voorstaat zijn Erna en ik ook van de partij!
ontzettend leuk om jullie reacties te lezen dat doet een mens goed
inderdaad jammer van de draf foto dat hij wazig is.. en alle andere foto's.. aan de ene kant het staat het in mijn geheugen scherp opgeslagen, dat is het belangrijkste.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
Ilonka
Bericht
door Ilonka » vr 12 dec 2008, 22:18
Oh wat is Ernie toch een lekker ding! Kan enorm genieten van hoe jij haar omschrijft, als de dame met levenservaring die nog lekker gek kan doen.Ik hoop met heel mijn hart dat Ilonk over 4 jaar ook nog zo fit is! En ik nog zoveel van haar mag genieten als jij van Ernie...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » za 13 dec 2008, 19:48
Ilonka schreef:Oh wat is Ernie toch een lekker ding! Kan enorm genieten van hoe jij haar omschrijft, als de dame met levenservaring die nog lekker gek kan doen.Ik hoop met heel mijn hart dat Ilonk over 4 jaar ook nog zo fit is! En ik nog zoveel van haar mag genieten als jij van Ernie...
wat aardig van je! wens het ook voor jou jongedame en het ouder worden hoef je gelukkig niet veel voor te doen alleen maar van genieten

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje