oeps alweer een nieuwe aanwinst
Gefeliciteerd met je 2e nieuwe viervoeter
Hopelijk ga he er heel veel plezier van beleven. Ik heb er wel bewondering voor, ik vind mijn 3 paardjes echt veel teveel, moet er niet aan denken dat ik er 4 zou hebben in mijn eentje hihi.
Maargoed ik werk nu ook 5 dagen dat is natuurlijk ook veel.

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- Cindy+Uniek
nou ik heb ook een verzorgster hoorlientje schreef:Gefeliciteerd met je 2e nieuwe viervoeterHopelijk ga he er heel veel plezier van beleven. Ik heb er wel bewondering voor, ik vind mijn 3 paardjes echt veel teveel, moet er niet aan denken dat ik er 4 zou hebben in mijn eentje hihi.

en ik hoef nu nog niet veel met ze te doen gelukkig

en idd ik werk 3 dagen
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat een leukerd! Ben je van plan om haar aan te houden of laat je haar lopen tot haar 3e/4e en verkoop je haar dan? Zou je best leuk winst op kunnen maken volgens mij *handelsgeest komt even boven drijven
*
Veel geluk met al je poownies en ik hoop dat je het tijdtechnisch allemaal rondgebreid krijgt

Veel geluk met al je poownies en ik hoop dat je het tijdtechnisch allemaal rondgebreid krijgt

- nancy imka
Wat een leuk koppie heeft ie!
Wat vind Uniek van de nieuwe aanwinst?
Veel plezier met je nieuwe niet fjord.
Jammer dat je Arie niet terug kon kopen, maar als die een goed tehuis heeft, is dat ook niet zo erg.
Wat vind Uniek van de nieuwe aanwinst?
Veel plezier met je nieuwe niet fjord.
Jammer dat je Arie niet terug kon kopen, maar als die een goed tehuis heeft, is dat ook niet zo erg.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- Cindy+Uniek
uniek en cherry zijn al 2 handen op één buik
ze eten van hetzelfde grassprietje en laten elkaar geen seconde uit het oog
het is ook echt een lieverd en uniek is ook absoluut geen vechter oid dus komt helemaal goed 
bedankt voor de leuke reacties!
edit: haar hoofd lijkt zo groot, omdat haar lijf nog heel iel is en ze hele lange benen heeft!!!! ze wordt echt groot
enne nee ze gaat denk ik niet verkocht worden
als ik er een leuk rijpaard aan krijg blijft ze gewoon! ik ben met dat jaar arie zo gewend geraakt aan een paard dat ik dat gewoon echt mis.... ik rijd ook amper op uniek, het kost me gewoon teveel moeite.... die is liever lui dan moe en wil ook niet graag alleen over straat dus alleen lekker een buitenritje maken zit er ook niet in.... en een paard wíl lopen, wíl werken en is gewoon heter/actiever....... dat mis ik gewoon..... dus ik hoop aan cherry een leuk sport/rijpaardje te krijgen....
Natuurlijk staat Dj absoluut op nummer 1 ik ga eerst met hem het eea doen, maar mocht hij net zoals zijn moeder zijn heb ik nog een troef achter de hand

bedankt voor de leuke reacties!
edit: haar hoofd lijkt zo groot, omdat haar lijf nog heel iel is en ze hele lange benen heeft!!!! ze wordt echt groot

enne nee ze gaat denk ik niet verkocht worden

Natuurlijk staat Dj absoluut op nummer 1 ik ga eerst met hem het eea doen, maar mocht hij net zoals zijn moeder zijn heb ik nog een troef achter de hand

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥