Drents Fjordenclubje (heel veel foto's!)
Dat vroeg ik me ook afgeertje schreef: hoe hou je ze uit elkaar,

Mooi om al die fjorden daar te zien rennen!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
deze foto's laat ik dus NIET aan bink zien, wil hij gelijk terug. Zijn weidemaatje is voorlopig weg dus staat ie alleen. Hij was ook iewat opstandig vanaaf, zijn zoekende naar weidemaatje voor hem.
Binnekort kan Bink zijn hart ophalen en ook bij jan en jose rennen, gaat hij daarheen het vuurwerk ontvluchten. En kan ik mooi eens het balloer veld met hem op.
Die foto's zijn wel super gmaakt, hele mooie plaatjes
Binnekort kan Bink zijn hart ophalen en ook bij jan en jose rennen, gaat hij daarheen het vuurwerk ontvluchten. En kan ik mooi eens het balloer veld met hem op.
Die foto's zijn wel super gmaakt, hele mooie plaatjes
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
gaan vanmiddag kijken naar een meisje fjord voor hem, dat hij niet zo alleen is
Zondag mag hij even proeven hoe het is in een kudde.....al mag hij dan geen rare bokkesprongen maken.
Zondag mag hij even proeven hoe het is in een kudde.....al mag hij dan geen rare bokkesprongen maken.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Leuk altijd jzo'n hele kudde. VInd ik bij bart ook altijd zo leuk!! Caylinn ziet er goed uit hoor!! en de hele half familie bij elkaar leuk toch!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Wat is dat nou dan, Jan was net druk bezig om de verzameling Hanneke gezusters compleet te krijgen en dan gaat hij er weer eentje verkopen?Claudje schreef:De mama van Daphne en Clovis (Ylze 20020013) is te koop hier op het Verkoopplein :j
En Ivonne, niet zo gek dat je er Toddy in zag, Ylse is een Manus x Toddy bedenk ik me net :D
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik zág het, wist het gewoon, kon niet missenClaudje schreef:De mama van Daphne en Clovis (Ylze 20020013) is te koop hier op het Verkoopplein
En Ivonne, niet zo gek dat je er Toddy in zag, Ylse is een Manus x Toddy bedenk ik me net

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Sjah, daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij Jan en JoséAnita45 schreef:Wat is dat nou dan, Jan was net druk bezig om de verzameling Hanneke gezusters compleet te krijgen en dan gaat hij er weer eentje verkopen?Claudje schreef:De mama van Daphne en Clovis (Ylze 20020013) is te koop hier op het Verkoopplein
En Ivonne, niet zo gek dat je er Toddy in zag, Ylse is een Manus x Toddy bedenk ik me net

Ereplaatsje voor