Nou ze is wel behoorlijk veranderd. komt misschien ook omdat Paula er niet is, maar ze is een stuk baziger opeens. De kleintjes mogen ook echt geen hooi meer bij haar eten (moeten naar hun eigen bult). Dat is opvallend, omdat ze normaal altijd zo'n sociaal paard was. Iedereen mocht altijd alles bij haar flikken. Kan natuurlijk ook dat ze gewoon echt genoeg heeft van dat kleine grut. Ik wijt het voorlopig maar aan arrogantie vanwege haar nieuwe predikaatMiekjuh schreef:Ze voelt zich al weer helemaal thuisVind ze zichzelf ook al geweldig als modelmerrie?

@Anita: goh ik had gisteren helemaal niet door, dat jij het was. haha, maar nu weet ik opeens welk gezicht er bij hoort! Arwen is nu zo'n 7 week weggeweest, opzich niet heel lang, maar voor haar blijkbaar voldoende.
@ Esther: ja van het weekend gaat ze zeker voor de koets. Ben heel erg benieuwd, wel spannend even. En betreft Pauliena en Reinar, daar herken ik ook allebei veel van terug, heel grappig. Wel leuk te zien dat ze gisteren naast Pauliena stond.
@ Yvonne: Inderdaad, Els heeft zo het koppie van mams! En het karakter hoor, een echt donderstraaltje. Eliene is in karakter precies Arwen. Ze zijn allebei echt kinderen van hun moeders.