Mammie is back home..

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
DaphneT

Bericht door DaphneT » wo 26 nov 2008, 12:21

Bedankt voor alle leuke reactie. En ja, het is een heerlijk stel die twee, waar je van blijft genieten!
Miekjuh schreef:Ze voelt zich al weer helemaal thuis ;) Vind ze zichzelf ook al geweldig als modelmerrie? ;)
Nou ze is wel behoorlijk veranderd. komt misschien ook omdat Paula er niet is, maar ze is een stuk baziger opeens. De kleintjes mogen ook echt geen hooi meer bij haar eten (moeten naar hun eigen bult). Dat is opvallend, omdat ze normaal altijd zo'n sociaal paard was. Iedereen mocht altijd alles bij haar flikken. Kan natuurlijk ook dat ze gewoon echt genoeg heeft van dat kleine grut. Ik wijt het voorlopig maar aan arrogantie vanwege haar nieuwe predikaat :P

@Anita: goh ik had gisteren helemaal niet door, dat jij het was. haha, maar nu weet ik opeens welk gezicht er bij hoort! Arwen is nu zo'n 7 week weggeweest, opzich niet heel lang, maar voor haar blijkbaar voldoende.
@ Esther: ja van het weekend gaat ze zeker voor de koets. Ben heel erg benieuwd, wel spannend even. En betreft Pauliena en Reinar, daar herken ik ook allebei veel van terug, heel grappig. Wel leuk te zien dat ze gisteren naast Pauliena stond.
@ Yvonne: Inderdaad, Els heeft zo het koppie van mams! En het karakter hoor, een echt donderstraaltje. Eliene is in karakter precies Arwen. Ze zijn allebei echt kinderen van hun moeders.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 26 nov 2008, 13:08

Misschien heeft ze ook iets teveel met dr mams gepraat die vooral de jongere Berre niét aan haar voer wou hebben (arwen mocht gek genoeg wel een happie mee-eten).
Geluk is de vrucht van intens werk
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 26 nov 2008, 16:18

DaphneT schreef:@Anita: goh ik had gisteren helemaal niet door, dat jij het was. haha, maar nu weet ik opeens welk gezicht er bij hoort! Arwen is nu zo'n 7 week weggeweest, opzich niet heel lang, maar voor haar blijkbaar voldoende.
We zaten bij elkaar aan tafel bij Bart thuis. Er komt vast nog wel een volgende keer om even te kletsen. We weten nu van elkaar wie we zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie » wo 26 nov 2008, 16:32

Wat kun je ontzettend leuk aan de foto's aflezen wat de paarden denken. Paardentaal lezen is zo helemaal niet moeilijk hihi. De kleintjes wennen vast gauw aan hun "veranderde" mammie. Mams ziet er mooi uit trouwens.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Esther

Bericht door Esther » do 27 nov 2008, 17:03

Arwen heeft hier ook wel moeten leren om haar kostje te krijgen hoor, ze stond echt wel tussen een aantal baasjes!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Frederique_Zoran

Bericht door Frederique_Zoran » do 27 nov 2008, 18:11

Wat een lief stel die kleintjes!!
Echt schattig!
I (L) Zoran!!
Plaats reactie