Ook in Putten hadden we sneeuwpret
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Dappere jij
'k was blij dat ik smorgens ben geweest.
Geeft idd wel hele mooie plaatjes hoor!!

'k was blij dat ik smorgens ben geweest.
Geeft idd wel hele mooie plaatjes hoor!!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Bij Indy worden de melklijsten al goed zichtbaar en ook de vulva begint al op te zwellen. Hoe lang moet ze nu nog precies.
De foto's van de paarden in de sneeuw zijn prachtig geworden. Zo op de foto's heeft het wel iets maar ik heb echt de pest aan sneeuw.
De foto's van de paarden in de sneeuw zijn prachtig geworden. Zo op de foto's heeft het wel iets maar ik heb echt de pest aan sneeuw.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik baalde dat ik tijdens ons laatste rondje gaan foto toestel bij me had,het was zo super mooi!
Waar ik liep is het normaal pikkedonker(en loop ik er 'snachts ook niet)maar nu met die sneeuw was het gewoon licht,zo mooi!!
En charlie maar rondrennen met zijn neus door de sneeuw.
Ik ben benieuwd hoeveel pups Indy krijgt, ik kom wel kijken hoor!!!
Waar ik liep is het normaal pikkedonker(en loop ik er 'snachts ook niet)maar nu met die sneeuw was het gewoon licht,zo mooi!!
En charlie maar rondrennen met zijn neus door de sneeuw.
Ik ben benieuwd hoeveel pups Indy krijgt, ik kom wel kijken hoor!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Leuke foto's! Wat een sneeuw zeg, we hebben hier echt niks gehad. Er dwarrelden af en toe wat vlokjes naar beneden, maar zodra ze op de grond waren waren ze al gesmolten..........
Jammer, moet nog een foto voor kerstkaart hebben.
Ros ziet er wel erg tevreden uit zo in de sneeuw!
Jammer, moet nog een foto voor kerstkaart hebben.
Ros ziet er wel erg tevreden uit zo in de sneeuw!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Indy zit 30 november op de 63 dagen dus nog maar eventjes. Al geldt hier ook dat ze eerder kunnen komen of dat ze overdraagt. We zien het wel. Ze is echt niet meer vooruit te branden de laatste dagen en wil ook amper uit. Ze heeft het er maar zwaar mee
.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

-
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Wauw die tinker met dat blauwe oog, prachtige foto! Echt stoer dat je zo ging rijden!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- jezzikaatje
- Contacteer:
Maareh Jes, mijn paard heeft van zichzelf al een dikke jas. Maakt dat het weer minder erg? 
Indy ligt er inderdaad op haar charmanst bij op schoot bij Dennis. Lekker knuffelbeertje is het.
Shannon (de tinker) is inderdaad een plaatje van een paard. En haar vrouwtje kan hele mooie foto's maken. Dat oog maakt haar extra bijzonder maar het is sowieso een speciaal paardje hoor. Een heel wijs, gevoelig diertje. Ze heeft inmiddels wel een speciaal plekje bij me. Bij haar kan je lekker gaan zitten kletsen en kroelen, dat mis ik bij die lompe kerels nog wel eens. Echt een heel eerlijk en puur paardje.
De stal zijn we ook nog steeds erg blij mee, ze hebben echt volop de ruimte allemaal. Als het geen loopschuur zou zijn zou je er denk ik 5-6 boxen in kwijt kunnen. Heerlijk is dat!

Indy ligt er inderdaad op haar charmanst bij op schoot bij Dennis. Lekker knuffelbeertje is het.
Shannon (de tinker) is inderdaad een plaatje van een paard. En haar vrouwtje kan hele mooie foto's maken. Dat oog maakt haar extra bijzonder maar het is sowieso een speciaal paardje hoor. Een heel wijs, gevoelig diertje. Ze heeft inmiddels wel een speciaal plekje bij me. Bij haar kan je lekker gaan zitten kletsen en kroelen, dat mis ik bij die lompe kerels nog wel eens. Echt een heel eerlijk en puur paardje.
De stal zijn we ook nog steeds erg blij mee, ze hebben echt volop de ruimte allemaal. Als het geen loopschuur zou zijn zou je er denk ik 5-6 boxen in kwijt kunnen. Heerlijk is dat!
Morgan!!