Nieuwe aanwinst!
Hij gaat er niet op rijden hoor haha! Dat vind ie engCindy+Uniek schreef:maar het gaat natuurlijk om je vriend dan neem ik aan?!?!grietsje schreef: Ik denk dat Ezra uiteindelijk groter zal worden.. Maar zelf ben ik ook niet zo groot he dus dat komt vast wel goed! Ze komt bij Bart v/d Berg vandaan en was van de fam. Wijlhuizen.. Misschien dat je dr daarvan kent?
mijn vriend is ook 2 meter en uniek maar 1.41 (een orsta) en dat ziet er toch niet bepaald dier-vriendelijk uit
of gaat hij niet rijden straks?
tis wel een leuk beestje

Heel leuk diertje, veel plezier ermee.
Op één of andere manier vind ik een man met een fjord altijd erg vertederend..................
Op één of andere manier vind ik een man met een fjord altijd erg vertederend..................
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Leuk diertje hoor!!
Leuk diertje hoor!!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Dat gaat mij net zo, heb als klein meisje van 4 jaar al op de rug van de Fjord gezeten die voor het draaiorgel "De Arabier" liep in Groningen. Daarnaast was in diezelfde tijd het paard van de melkboer ook een Fjord. Hij kwam dagelijks met zijn melkkar in de wijk en ik moest Nelly altijd aaien.grietsje schreef:Haha het is inmiddels al onze derde fjord ;) Kvond ze eerlijk gezegd als kind al heel leuk ;)Anita45 schreef:En weer heeft het Fjordenvirus toegeslagen!!!!!! Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco