6 X 0
-
Hahaha, van die paperclips vind ik leuk gevonden. Ik zou niet weten welke maat Jasmijn zou krijgen. Maar die zetten we niet op ijzers (zit niet in de planning in ieder geval).
Mijn smid was helemaal happy met Jasmijntje. Hij vond haar superbraaf en ze stond doodstil. Alleen is Frans nogal lang. Hij gaf aan, dat hij zo wel 100 paardjes kon bekappen. Waarbij ik wel aangaf, dat ik er wel eens aan heb gedacht om een plateautje te maken. Joh, je moet dat singeltje eens onder haar buikje aanpakken. Dan moet je eigenlijk op je knieen. Dat plateautje vond Frans in ieder geval een zeer goed idee.
Maar ik vind het ook altijd een lief geluidje, een shet op ijzers.
Mijn smid was helemaal happy met Jasmijntje. Hij vond haar superbraaf en ze stond doodstil. Alleen is Frans nogal lang. Hij gaf aan, dat hij zo wel 100 paardjes kon bekappen. Waarbij ik wel aangaf, dat ik er wel eens aan heb gedacht om een plateautje te maken. Joh, je moet dat singeltje eens onder haar buikje aanpakken. Dan moet je eigenlijk op je knieen. Dat plateautje vond Frans in ieder geval een zeer goed idee.
Maar ik vind het ook altijd een lief geluidje, een shet op ijzers.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Vanavond een ritje gemaakt (mijn vader op de kar, ik op sjors, hoe burgelijk
) en het klonk inderdaad erg gezellig. Maar je merkt pas als je er op een paard achteraan rijdt, hoe niet snel het eigenlijk gaat
Mijn (nouja, ik gebruik gewoon een nagelknipper, dus sjors' en sjimmies) smid doet best veel shetlanders. Een stuk of 15 meen ik, waarvan er drie met ijzers staan.
Hij liever dan ik :p

Mijn (nouja, ik gebruik gewoon een nagelknipper, dus sjors' en sjimmies) smid doet best veel shetlanders. Een stuk of 15 meen ik, waarvan er drie met ijzers staan.
Hij liever dan ik :p
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

- Cindy+Uniek
Ik ken datsaskia schreef:Vanavond een ritje gemaakt (mijn vader op de kar, ik op sjors, hoe burgelijk) en het klonk inderdaad erg gezellig. Maar je merkt pas als je er op een paard achteraan rijdt, hoe niet snel het eigenlijk gaat
![]()
![]()

ik weet wel dat er kleinere zijn, ik vond dit gewoon heel klein.Viv schreef:Oh dat zijn nog groters hoor, Cato heeft 7x0 en dan van mustang geloof ik want die vallen 1,5cm kleiner dan Musstad ofzoiets.
@ Marieke: Welke maat menzweep heb jij voor je kleintjes. Wij hebben nog altijd die van Sjors, maar als je er een wortel voor houdt kan hij erachter aan lopen

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Dat jij de liefste bent!

Dat kun je vergelijken met een klauwbox voor koeien.Cindy+Uniek schreef:hahaha hoe lief
maarre wat is zo'n box/kooi voor belgen dan??
Dat is een stalenframe waar ze elk been kunnen opbinden.(optakelen)
Zo hoeft de smid de zware benen van een belg niet vast te blijven houden.
Een klauwbekapper bij koeien doet dat ook zo, behoud van zijn rug.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.