Springwedstrijd, vrijheid, strand en feestje!
ziet er echt lekker uit weer
ben echt verliefd op vlekkie hoor 
Banshee: Z2 + 5 Must be Magic: M1 + 20, Charlie Brown: L2 + 2, en B springen met Lotte + 15
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Het is echt een heerlijk dierGinny18 schreef:ben echt verliefd op vlekkie hoor
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik haar hoorde hinnikenclaudia schreef:Ja , muis is Rodalein. Maar dat is niet een naam die je gaat lopen roepen en ik denk dat ze muis heet door haar kleur
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Het is echt een heerlijk dierGinny18 schreef:ben echt verliefd op vlekkie hoor
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik haar hoorde hinnikenclaudia schreef:Ja , muis is Rodalein. Maar dat is niet een naam die je gaat lopen roepen en ik denk dat ze muis heet door haar kleur
Ziet eruit als een gezellig dagje samen!
Cosi is echt een mix van hoofd en gangen van zijn moeder en rest van vader als ik hem zo zie!
Cosi is echt een mix van hoofd en gangen van zijn moeder en rest van vader als ik hem zo zie!
Laatst gewijzigd door Jeempie op zo 30 dec 2007, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !
je bedoelde "piepen" toch?yvette schreef:Het is echt een heerlijk dierGinny18 schreef:ben echt verliefd op vlekkie hoor
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik haar hoorde hinnikenclaudia schreef:Ja , muis is Rodalein. Maar dat is niet een naam die je gaat lopen roepen en ik denk dat ze muis heet door haar kleur![]()
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
-
Fabienne-Fotografie
Grappig dat je dat zegt. Ik vind namelijk vooral zijn lijf veel van zijn moeder hebben (zijn vader is nog nooit zo breed geweest), en zijn hoofd vind ik momenteel erg op dat van papa lijken.Jeempie schreef:Cosi is echt een mis van hoodf en gangen van zijn moeder en rest van vader als ik hem zo zie!
Ben erg benieuwd wat ze straks op de keuring van hem vinden