hij heeft wel een prachtig koppie zeg!
en jij bent ook niet echt dik geworden als je nog maar 4 weekjes hoeft

Ja ik sta voor een gewone stal op de wachtlijst. Ik denk niet dat ik met Imka tussen de veulens mag al hoewel ze dat denk ik wel leuk zou vinden daar is ze niet bang voorSabbel schreef:Hihi, dank jullie wel voor de leuke berichtjes!!
@ Nancy Imka, ik sta bij Jonika idd. Sta je op de wachtlijst voor een 'gewone' stal?
@ Ydel, dankjewel! Ondertussen zijn het nog maar 3 weekjes en 2 dagen. :p
@ Charret, ik denk ook dat hij aankomend voorjaar er qua kleur heel anders uitziet. Alleen zijn beentjes en zijn hoofd zijn goed uit de veueln vacht gekomen dit jaar en toen kwam er al weer een wintervacht. Zijn beentjes zijn echt enorm donker! Ik ben benieuwd wat hij voor ons in petto heeft.
Mijn buikje is vrij bescheiden idd, lijkt nog iets kleiner door m'n jas, maar ik heb ook en lang boven lichaam en een klein kindje in m'n buik.
@ Daphne, ik heb hem voor het laatste gemeten toen hij nog bij Ravina was toen was hij 1.12m. Ik heb geen idee hoe groot hij nu is. Zal hem de volgende keer wel even meten als ik het niet vergeet.
@ Cindy, ik heb geen idee hoe zijn kleurtje uit gaat pakken. Dat blijft voorlopig nog een verassing ben ik bang.
Ach wat is niet dik, ik vind 12,5 kg erbij ook wel genoeg.